Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Kardeşinin yanında kuzenimi siktim

merhaba sexhikayesiseks.blogspot.com okurları Ben 18 yaşında esmer, yakışıklı bı gencim, neyse uzatmadan hikayeme geçiyorm... Normalde ankarada oturuyorm ama yazları 2 haftalığına falan kuzenlerin yanına antalyaya tatile gidiyorm, bu yaz yine gittim. Salonda ve yatak odasında kılıma olduğu için biz kuzenler salonda yatıyoduk. Bi gece saat 4 gibi yatalım artık dedik ve kanepede yer yaptık ve yattık, ben klımanın karsısnda olmak ıstedm için 19 yasndakı kuzenm buse ile beraber yatıyorduk ama aklımda hiç bişey yoktu. Kardeşleride diğer koltukda.. Neyse saat 4.30 falan oldu herkes uyudu bende sevgılımle mesajlaşırken, kuzenin sırtı açıldı, bende o anda tuaf oldum ve fena azdım, elimi yavaş yavaş sürttüm ben sürttükçe kuzenden hareket gelmiyor ölü gibi yatıyordu, aslında uyandığını anlamıştım ama bana cevap vermıiodu, ama uzun sürmedi bu, en sonunda altndakı sortunuda açtım ve elimi içine soktum, sex hikaye kuzende hala hareket yok ama hızlı hızlı nefes alıyo, elimi biraz götünde oynadıkdan sonra aletimi çıkarttm ve içini zorladm, kolay girmedi ama zorlayınca girdi.. kuzenım hala bişi demiyo ama zevkten öldunü anlamstm, inliyodu, neyse bakıre olduğu. için bunu ben bozamazdım fazla abartmadım sabah 8 kadar götten siktim seviştik, neyse sabah olnca ikımizde utançtan birbirimize bakamıyoduk, ama bu benm yanıma geldi ve bır daha asla böle bişi olmayacağını sadece tek seferlk oldunu söledi ama tabıkıde böle bısı olmuyacak, seneyekı yazı iple çekıyorm :D

3 yorum:

Cemal dedi ki...

Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VERİCİ BİR SEKS YAŞAMI ARZLYN GÜVENİLİR TECRÜBELİ JİGOLO ARAYAN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN

cemal dedi ki...

karısını siktirmek istiyen beyler arasın istanbul 05551623625

 
x

DİKKAT!