Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Yengemin Güzel...

Yaşım 19 ist. benim o kadar güzel bir yengem varkı sikmeye doyamazsınız bir onlara gittim evde kimse yoktu tabi ondan

   başka

dedim ki yalnızmısın öyle birşey dediki şaşırıp kalmıştım artık değil dedi karşıma geçti oturdu altında kısa bir etek vardı çok sexi bir görünümdeydi elimi ikidebirde sikime götürüyordum artık dayanamıyordum wc ye gittim boşalmak için oda hemen ardımdan geldi ne yapıyorsun dedi oraya değil içime boşal dedi sende istiyormusun dedim ..

evet dedi tabi bende dururmuyum hemen yatak odamıza geçtik bana

   diyorki kocacığım hadi sik artık beni sikk sütyenlerini çıkardım yavaşça külotunu indirdim o tüğsüz amcığı karşımdaydı yalamaya başladım hemen o .

   kadar dil darbesi ne dayanamadı azdırdım yengemi ..

memelerine geçtim okşuyordum göğüs uçlarını ısırmaya başlamıştım acıyor dedi dur dedim domalttım bak dedim şimdi nasıl acıycak onu bağırttıra bağırttıra siktim hem am dan hem götten her yeri döl içinde kalmıştı aynı kerhanedeki orospu karılar gibi bütün döllerimi yuttu inanamadım

sabaha kadar sikiştik sabah olduğunda sikimle oynuyordu onu sırt

   üstü yatırıp altına yastık koydum amına o kadar köklendim ki çığlık attı duysanız ne oluyor dersiniz sonra ağzına boşaldım evden

   çıkmak hiç istememiştim bana yine gel kocacığım dedi ... bir dahaki sikişimide yazacağım byee .....
Gönderen: DELİYÜREK

1 yorum:

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

 
x

DİKKAT!