Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

İLK AŞKIMLA

Ben gizemli adam bu anlata cağım harbi gercektır.kız arkaşım tubaK. beni evlerine çağırdı bende gittim gittiğimde masayıhazırlamiş biraz öpüştükten sonra yemeye oturduk.yemekten kalktık kola içermisin dedi bende evet dedim.kolaları getırdi.içerken hem öpüşüyorduk bende biryandan eşohmanın içine elimi attım ve amcığını

   okşuyordum.

kolaları içtikve odasına gittik.slov birmüzikte dans etmeye başladık benim yarrağımı okşamaya başladı dayanamıyordum ve biran ytğa düştük ben onun

   üzerindekileri çıkardım oda benim üzerimdekileri çıkardı en amcığını yalamaya başladım zek suları akmaya başladı memeleriniıstırmaya başladım sonra birazdaha öpüştük ve

   yarrağımı ağzına aldı cok büyükmüşdedi bende ilkdefa görüyorsunya ondandır dedim.

ve ben yavaş yavaş odaracık amına soktuğumda çığlık attı vebende hemen

   elimi ağzına kapattım ve kangelmeyebaşladı.sonra hızlanmaya başladım yavaş acıtıyorsundedi.endebişey olmazdedimvetam sperm gelirken cıkardım ağzına boşaldım ve bütünspermmi yuttu ve coktatlıymışdedi.

  

benbilmemtadınıdedim sonra vazelin getirdedim.götdeliğine sürdüm ve yavaşyavaş sokmaya başladım bağırıyordu ben bayırma dediğim zaman daha cok bağırıyordu götünedeboşoldım.duşa girdik duvaradayadım ve öpmeye başladım sonra ters cevirdim götüne yavaşca bidaha soktum ve cok zevk alıyorumdedi duşaldık ben evden cıktım.

bu olaydan üç

   gün sonra akşam7:30 da beniaradı ben dışarıdayım dedi hemengel bendegittim buluştuk biraz konuştuk ve bir garaja girdik duvara yasladım o benim yarrağımı okşuyodu ende onun göğüslerini yalıyordum ve hadi dedi bende onun pantolonunu indirdim ve yavaşca yarrağımı amına soktum.boşaldım ve

   domaltım götüne soktum böyle dahcok zevk alıyorumdedi. devamı gelecek......Gönderen: gizemli adam

0 yorum:

 
x

DİKKAT!