Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Komşumu denizde siktim

merhaba sexhikayesiseks.blogspot.com okurları ben antalyadan hakan başımdan geçen gerçek bir olayı aktaracağım sizlere 2 ay önce sabah deniz giderken kumşum tülayı gördüm o da denize gidiyordu arbayı çalıştırdım buyur birlikte gidelim dedim olur dedi bindi arbaya denize gitik sabah erkendi pek kimse yoktu sakiin bir yere gitmiştik zaten tülay karşı binada kalıyordu onu sürekli izliyordum bunu farketmişti neyse denize girdik eşin yokmu dedim çalışıyor dedi bende denize gideyim dedi güzel sohbet etikçe suda dalgalar yaklaştırıyordu ikimizi ben ise hem setleşmiş sikime eliyordum bunu farketi ama anlamamzlıktan geldi dalgalar yaklaştıkça bizi arkasına geçtim sikimi kalçalarına deydirdim tepki vermedi çok korkmuştum tepki vermeyince iyice yaklaştım dayadım kalçaların arkadan elini uzatıp sikimi tutu bunu çoktandır istiyordun dimi sürekli gözün üztümde dedi bende sex hikaye evet dedim döndü dudaklarıma yapıştı bir eliylende sikimi okşuyordu süper bişiydi gögüslerini açtım yalamaya başladım bacaklarının arsına girdim mayosunu yana çektim ve bir den içine o muhteşem amına girdim suyun içinde amı yanıyordu bunu hisetmemek elde değildi müthiş bir şekilde gidip geliyordum beni buğarcasına sıkıyor hadi sik patlat beni diye inliyordu gidip gelmelerim hızlandı içine boşalayımı dedim yok izlemek istiyorum suda nasıl buşaldığını dedi ve sikimi eline aldı beni buşaltı müthiş bir sex yaşadık denizde fırsat buldukça dışarda görüşüyoruz sürekli sikiyorum bu arada bende evliyim .

3 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

..... dedi ki...

Merhaba ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr seksde doymam ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VERİCİ BİR SEKS YAŞAMI ARZLYN GÜVENİLİR TECRÜBELİ JİGOLO ARAYAN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN

 
x

DİKKAT!