Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Merak Yüzünden

17 Yasında yakısıklı bir gencim. Ben bu sitede hep gezerdım ama bunlara pek inanmazdım. Biri benimde basıma gelince inandım. Bu yasanan olay temmuzun 4`ünde oldu. Ben amcamlara İzmir`e gitmistim. Amcamın bir marketi vardı ve genelde bende yengemle birlikte evde kalırdık.

   Yengem 39 yaslarında yasını belli etmeyen bir kadındır. Amcam kısır oldugundan cocukları olmuyordu. Ben evde tv seyrederken yangem bana dusa girecegini soyledi. Bende yengem banyoya girdiginde aklıma hep biri banyoya girdiginde solugu banyo deliginde bulunan hikayeler aklıma geldi. Bende hemen

   bunu yaptım. Hemen banyo deliginin basına gittim. Yengemi tam olarak gorebılıyordum.

Yengemıin o kocaman gogusleri, o kılsız amı beni cıldırtmıstı. Hemen 31 cekmeye basladım tabi. Ayakta 31 cekerken 2 dakika olmadan bosaldım. Sonra bısey olmamıs gıbı odaya gittim. 2 Gun sonra yengem bana yemek hazırlamak icin mutfaga gittiginde aklıma hep o banyodaki goruntu aklıma geliyordu. Yengemin altında bir mavi etek ustunde ise sudyensiz bir t-shirt vardı. Yengem bana tenceredeki yemegi koymaya ayaga kalktıgında o guzel memelerini gordum tabii. Yemegi yadikten

   sonra ben koltuga oturdum ve yengemi gevsetmeye basladım. Yengeme onun cok seksi oldugunu goze alarak soledım. Yengem bu sozden cok

   hoslanmıstı. Bana gercekten oyle dusunup dusunmedigimi sordu. Bende tabi yenge keske amcamın degilde benim karım olsaydın dedim.

Yengem karın olsaydım

   bana ne yapardın dıye sorunca cok sasırdım ama artık yengeme acılmanın zamanıydı. Ben hemen, yenge nabıcam senle yatakta nabılır dedim. Yengem beklemedigim bir soru sordu beni sikermiydin dediginde artık dayanamıyorum seni cok istiyorum dedim.

Penisimi okşamaya başladı...Yengem benim yanıma geldi

   ve penisimi oksamaya basladı. Altımda sort vardı ve boxer giymedigim icin 2 dakikada cıkarıp agzına almaya basladı. Sonra senden cocuk sahibi olmak istiyorum dedi. Ben ama amcam ondan zaten bıktıgını bana soyledi. Ben de hemen yengemi 69 pozizyonuna gectim. O benimkni bende onun kılsız amını yalamaktaydım.

Am dudaklarıyla oyrakken yengem ben geliyorum dedi. Bende hepsini yutmak istiyorum dedim. Yengem hayatımda

   kımse benım am suyumu yutmak istemedi dedi. Sonra agzıma bosaldı. Bende 2 dakika sonra onun agzına bosaldım oda benim tum

   menilerimi yuttu. Ben yengemi kucagıma aldım ve bana dogru donuk sekılde amından sikmeye basladım. Hem sikiyor hemde o kocaman memelerini emiyordum. 15 Dakika sonra hemen bosaldım. Tabiki icine. Yengem oh dıyerek basını benim omuzuna yasladı bi 5 dakika ole kaldık.

   Yengeme seni gotunden sikmek istiyorm dedim. Yengem hemen yere domeldı ve benimkini hazır hale getirdi.

Ben de onun gotunu tukurmeye

   basladım benimki daha rahat girsin diye. 2 Deneme sonra gotune giriverdim. Yengem gencken erkek arkadasları sikiyormus gotten. Amcam daha hic

   sikmemis. Sonra 10 dakika sonra o bagıra bagıra bosaldı. Ben de hemen ondan sonra bosaldım. Artık 2 haftadan 2 haftaya İzmir`e gitmeye basladım. Ogrendım ki yengem hamile kalmıs benden ama amcamla ayrılmamak icin aldırmıs. Ama olsun nasıl olsa her turlu

   yengemi sikiyorum. Bundan sonrada baska olaylarımı sizinle paylasacagım. Maillerinizi bekliyorum... Gönderen: Cesur

3 yorum:

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BI SEKS YAŞAMAYI ARZLYN sSEKS HAYATIM MARATONLASTİ DİYEN YENİ HEYECAN ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLARAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ JİGOLO ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜÝÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYİN TNSLM NORMAL BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKADIR 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18

cemal dedi ki...

karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

 
x

DİKKAT!