Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Komşum Nihal Teyze

Daha önce yengem ile yaşadığım tecrübeyi anlatmıştım.

Bu sefer çok arzuladığım karşı komşum Nihal Teyze olmuştu.Yengem bile kesmemişti..
Ben Lise 2. sınıfta 16 yaşında bir gencim.Nihal Teyze Dolgun vücutlu beyaz tenli sarışın 34 yaşlarında bir hatundu.

Buna karşılık çok diri göğüsleri ve kalçası

   vardı.Bu beni çok cezbediyordu.Bir gün annem kardeşimin toplantısına gitmişti ve .

   okul biraz uzak olduğundan otobüs , minibus vs. beklemesi ile 2-3 saatlik işi vardı.Bende bugün muzurluk peşindeydim.

İki tane okul gömleğim vardı annem birini ütülemiş diğerini acelesi olduğundan ütüsüz bırakmıştı.Bende ütülüyü

   bir kenara koydum.

Nihal Teyze çok iyi biri ve bana bugün entelsin bugün çok yakışıklı olmuşsun gibi şeyler söylerdi.Okula gitmeme daha vardı annem evden çıkmıştı.2-3 dk. sonra Nihal teyzeye gömleğim ütüsüz olduğunu ve annemin olmadığını ütüleyebilirmi diye sordum.O da tabii ki

   diyerek kabul etti.Ben ütüyü ve gömleği oturma odasında bıraktım.Ve Nihal teyze eve girmişti.Oturma odasına girdi.

odama gelmek zorunda kaldıÜtülemeye başladı bende giyineceğimi söyledim.Peki anlamında kafasını salladı.Ben odama gittim ve sikimi avuçlayarak .

   31 çekmeye başladım.Planım aynen istediğim gibi gidiyordu.Nihal teyze diğer odadan seslendi ama duymamazlıktan geldim.Bir iki kere daha seslendikten sonra odama gelmek zorunda kaldı.Beni bu şekilde görmesini istiyordum.

Odama girdiğimde arkam dönük olarak durmuştum.Odaya girmişti ama görmemiş hissi vermiştim.Bana ne yaptığımı sordu ve ben toparlanır gibi yapmaya çalıştım.Bende doğal birşey olduğunu .

   söyledim ama kapıyı neden çalmadınız diye sordum.Oda haklısın dedi.

Özür diliyorum ama neden böyle yapıyorsun ki . dedi bana neden sex yapmak için birini bulmadığımı sordu.Bende daha önce yengem ile sürekli yaptığımı ama bıkkınlık verdiğini söyledim.Bana ben güzelmiyim diye

   sordu.Bende sikilmeye kıyılmayacak kadar güzelsin diyince.Doğrumu dedi evet demem ile .

   hemen sikime yapıştı.

Bende direk olarak o dolgun göğüslerine yumuldum.Bunun üzerine

   annemin geleceğini söyledim ve bize geçelim dedi.Peki dedim.ve geçtik.Bana en çok neremden hoşlanıyorsun diye sordu.Bende kalçaların ve göğüslerin dedim.Bana sana iç çamaşırlarım ile görünmemi istermisin dedi.Bunun üzerine tabi diyerek rüya gün başladı.

Nihal teyzetangaları ile üstsüz bir defile yaptı.Benimde bu çok hoşuma gidiyordu.Oracıkta Nihali sikmeye başladım saatlerce sikşitik.Her tarafını sikmişimdir.Daha sonra küvette biraz fantezi yaparak yıkandık çıktık.Bu benim en unutulmaz

   hikayelerimden biridir.Bunu sık sık tekrarlıyoruz.Onu sikmeme çoğu zaman izin veriyor.Gönderen: ZirZop

1 yorum:

ARDA CAN dedi ki...

MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
İSTANBUL AVRUPA YAKASI
NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
0554 120 10 93

 
x

DİKKAT!