Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Teyzem - 2

Selam ben selim. Geçen hikayede teyzemi nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdi ise yeğenini nasıl siktiğimi anlatıcam. Enişten 2 haftalığına şehir dışına

   çıkmıştı. Teyzem de bizi arayıp anneme selim bizde kalabilirmi dedi. Annemde kabul etti. Canıma minnet 2 hafta teyzemi sikicektim. Hemen teyzemlere gittim. Kapıyı teyzem açtı. Yine üzerinde mini etek ve memelerini kapatmayan beyaz badisi vardı.

Içeri girdim ve hemen dudaklarına yapıştım. Bir yandanda götünü ve memelerini okşuyordum. Içeri girdik ikimizde soyunduk. Ben oturdum teyzem önümde diz çöktü ve benimkini ağzına alıp sakso çekmeye başladı. Ben ağzına boşaldım döllerin hepsini yuttu. Sonra ayağa kalkarak sikimin üstüne oturup zıplamaya başladı. Inliyordu bense

   onun 98lik göğüslerini okşuyordum ve yalıyordum ve içine boşaldım. Ogün öyle geçti.

Ertesi sabah saat 15 gibi kaltım. Evde sortla

   dolaşıyordum. Birden karşımda 16 yaşında büyük gögüslü ve koca kalçalı çok güzel bir kız gördüm. Teyzem geldi ve uyandınmı bu

   yeğenim semra dedi. El sıkıştık köyden yani sivastan gelmişti. Ben .

   üstümü giyindim ve hep beraber dışarı çıktık (semrada teyzem gibi

   açık giyinmışti. )

Onu sarhoş edip...Bütün gözler üstümüzdeydi. Biraz dolaşıp eve gittik. Semra banyoya gitti. Bende teyzeme bunu mutlaka sikmeliyim dedim.

   Bonyonun deliğinde onu gözetlemeye başladım, müthiş bir amı vardı. Aklıma bir fikir geldi. Onu sarhoş edip sikicektim. Vaktim azdı çünkü 2 gün sonra gidicekti. Akşam ben çıkım teyzemle. Içki içeceklerdi. 3 Saat sonra geldim saat 12 olmuştu. Teyzem kendindeydi ama semra kendini kaybetmişti.

Hemen semrayı kucagıma alıp odama götürdüm ve semrayı soydum ve amını yalamaya başladım. Semra inliyordu yukarıya doğru

   çıkıp göğüslerini yaladım ve dudaklarında öpmeye başladım ve amına birden girdim. Semra bağırdı! Ben pompalıyordum kesik kesik inliyordu. kızlığını bozmuştum.

   Biraz sonra içine boşaldım. Semra yı domaltıp götüne girdim. Semra altımda inliyordu. Ben bir yandan pompalıyo bir yandan memelerini sıkıp okşuyordum.

Içine boşaldım kalkıp teyzemin yanına gittim. Dudaklarına bir öpücük attım ve sikimi ağzına verdim. Sakso çekerek beni boşalttı. Semranın .

   yanına gidip uyudum. sabah kalkınca semra bana bağırmaya başladı ne yaptın sen dedi. Bende semra burası benim odam sen gelmişsin benim bir suçum yok dedim. O sırada teyzem geldi ve siz ne yapıyorsunuz dedi. Semra kıpkırmızı olmuştu. Hemen özür diledi.

   Teyzemde kimseye söylemeyeceğine dair söz verdi semra. Terminale bıraktık (bırakana kadar seviştik) ötöbüse bindi. Bizde eve gidip sevişmemize devam ettik. Devamı sonra... Gönderen: Sevimli

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Cemal dedi ki...

Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

 
x

DİKKAT!