Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Ev Sahibim 2

Sizlere daha önce yazdığım gibi ev sahibim benim köpeğimle 4 kere daha sikişti ama ne sikiş her seferinde doymak nedir bilmiyordu ev sahibim köpeğimin sikini yalamasınıda öğrenmişti neyse damadı o gün görüp görmediğini bilmiyorum dediştim ama damadı hepsini görmüş bana daha sonra gelip anlattı bende evet dedim ikimizde bildiğin gibi köpeğimle sikişiyoruz dedim

o da bana bunların hepsini oğluna kızına

   hatta damadına anlatacağım dedi bir şartım var sana diye söyledi şartıda kaynanamı bana hazırlayacaksın kendiliğinden bana am verecek dedi bende kabul ettim tabi bu arada benide ayak üstü bir güzel sikti bana bu daha bitmedi dedi gitti bende ev sahibimi .

   nasıl damadına hazırlarım diye düşünüyordum

bir gün bize geldi konuşmamız daha sonra yine sekse geldi ben birşey söyleyeceğim aramızda kalacak

   dedim tamam dedi ben damadımla şikişiyorum dedim inanamadı bende anlattım herşeyi senin damadında sende gözü var senden hoşlanıyor fakat sen farkında değilsin dedim olmaz ya dedi dikkat et dedim

ben damada herşeyi anlatım damadı daha yakın olmaya başlamış geldi bana evet ben farkında değildim senin dediğin doğruymuş dedi damadım resmen bana asılıyor dedi bende sen damada o güzel amını siktir dedim bakalım dedi gitti bir gün damadı gelmiş damadı otururken ev sahibim banyo yapmaya girmiş damadına seslenip tüpün bittiğini

   söylemiş içerideki tüpü getirip değiştirmesini söylemiş

damadı banyoda bunu çıplak vaziyette görünce şaşırmış ev sahibim ilk defamı çıplak kadın görüyorsun demiş damadıda ev sahibime kur yapmış damadına soyun hemen yanıma gel dedim damadı hemen soyunnarak kaynanasının yanına gitmiş dudaklarını delicesine

   emmeye başlamış memelerininm başlarını hoyratça ısırmaya amını yalamaya damadı arkasından sikini ağzına vermiş

19 santimlik yarağı yalarken zorlanmış damadı kucağına alıp sikinin üzerine yavaş yavaş oturtmuş gidip gelmeler hızlanmış ev sahibim arka arkaya boşalmış en sonunda damadıda çoşkulu biçimde içine boşalmış doğru yatak odasına götürüp oradada doyasıya kadar amını sikip amının içini küçük bir göle çevirmiş ama ev sahibim bitmiş

ertesi günü buları tek tek bana anlattı teşekkür etti sikişmeleri hala devam ediyor bir dahaki sefere damadının ikimizi birlikte nasıl

   siktiğini anlatacağım hoşça kalın.Gönderen: gül

1 yorum:

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

 
x

DİKKAT!