Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Dayımın Karısı

Benim hanımın 55 yaşında dayısı var eşide 36 yaşındadır aradaki yaş farkı epey vardır ben evlendiyimde karısı 17 kendiside 34 idi ama karısı hakikaten bir içim sudur o gün bu gün kendisini sikmek için hep zaman kolladım durumları fazla iyi değildir onun için her yere beraber giderdik benim arabamla bir gün yazlığa gittik kocası sabah gidip akşam geliyordu

bir kızı vardı bir gün ben yengeye açıldım herşeyi itiraf ettim oda bunu bildiğini anlamış yanlış olmazmı dedi bende hayır dedim seni

   seviyorum dedim oda tamam dedi yazlıkta kocası işe gitmişti hepimiz denize giriyorduk denizle evin arası biraz uzaktı bu güneş yağını .

   almayı unutmuşum dedi almaya gitti bende seni tek göndermem kocanın emanetisin dedim

karımda doğru söylüyorsun dedi beraber eve geldik ben hemen dudaklarına yumuldum memelerinin başlarını ısırıyordum ikimizde kendimmizden geçmiştik nasıl geçmeyeyim altımda 18 kadın vardı kocasıyla seks olayı o kadar

   önemli değilmiş ben hemen başımı amının derinliklerinne sokmaya dilimle delirtmeye başladım 69 pozisyonuna geçtik o sikimi ben amını yalıyordum

   ben daha fazla dayanamadım 21 santimlik sikimi yavaş yavaş amına yerleştirdim

10 dakika sonra yengem gözlerim kararıyor dedi titreyerek delicesine

   boşaldı sırtım tırnakları ile kanamıştı bende bir müddet sonra dar küçücük amına allah ne verdiyse içine boşaldım 10 dakika kadar öyle kaldık kulağıma kocacığım mutlumusun dedi bende ona evet karıcığım dedim karıcığım kocacığım kelimelerinden sonra yine azdık bir kere

   daha amından doyasıya siktim

yine bolca içine boşaldım giyindik denize gittik ama ben denize tişortla giriyordum sırtım mahvolmuştu karım niye

   çıkarmıyorsun diye kızıyordu yazlıktan dönesiye kadar böyle devam etti bir .

   gün hamileyim dedi çok sevindim doğuracaksın dedim oda kabul etti

şu anda 16 yaşında ikimizin oğlu var fakat kocası kendinden sanıyor bütün akrabalar çocuğun bana çok benzediğini söylediler şu ana kadar hala ilişkimiz dört dörtlük devam ediyor herkes mutlu.götünü unuttuğumu sanmayın hoşca kalın.Gönderen: şanslı

2 yorum:

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

cemal dedi ki...

karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

 
x

DİKKAT!