Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Lavaboda çatır çatır

selam sexhikayesiseks.blogspot.com okurları BEN ÖZEL BİR ŞİRKETTE ÇALIŞIYORUM.YAŞIM ŞUAN 23.BU OLAY BAŞIMDAN 2 AY ÖNCE GEÇTİ.ŞİRKETİMİZDE DEMET ADINDA BİR SEKRETER VAR.(İSİM TAKMADIR)NEYSE DEMET 1,65 BOYLARINDA KUMRAL ÇOK GÜZEL BİR KIZ.DEMETİ İLK GÖRDÜĞÜMDEN BERİ ONU SİKMEK İSTİYORDUM.BEN İÇİME KAPANIK BİRİSİYDİM.BU OLAY OLANA KADAR.BİZ İŞ İCABI BAZEN ŞİRKETE GİTMEMİZ GEREKİYORDU.YİNE BÖYLE BİRGÜN ŞİRKETE GİTTİM.OGÜN DEMET YİNE HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ İSPANYOL BİR MİNİ GİYMİŞTİ.ÜZREİNDE V YAKALI BİR BADİ VARDI.ALTINDA İSE FİLELİ BİR ÇORAP.ÇOK SEXİ GÖRÜNÜYORDU.NİYE GELDİĞİMİ SORDU.BENDE BİRKAÇ MALZEME ALACAĞIMI SÖYLEDİM.BEN ARKAYA GİTTİĞİMDE BU

   LAVABOYA GİRDİ.TABİ BENDEN BÖYLE BİŞEY BEKLEMİYORDU.GERİ GELDİM BAKTIM BİZİMKİ LAVABODA FIRSAT BU FIRSAT DEDİM.HEMEN KAPIYI KİLİTLEDİM.VE LAVABONUN KAPISINA YÜKLENDİM.İÇERİ GİRDİĞİMDE

   GÖRDÜĞÜM MANZARA HARİKAYDI.BENİMKİ KLOZETE OTURMUŞ TUVALATİNİ YAPIYORDU.NAPIYORSUN DEDİ.HEMEN AYAĞA KALKTI.BENDE SENİ İZLİYORUM DEDİM.SONRA OTUR İŞİNİ BİTİR DEDİM.ÇIKMAK İSTEDİ BENDE ONU

   GERİ İTEKLEDİM.BU YİNE ÇIKMAK İÇİN KAPIYA ATILDI AMA ARTIK BEN İYİCE DELİRDİM.BUNA Bİ TOKAT ATTIM GERİ KLOZETİN ÜSTÜNE OTURDU.OTUR KIÇINI YIKA DEDİM.OTURDU KIÇINI GÖZÜMÜN ÖNÜNDE YIKADI.BENDE İYİCE EÜİLİP O GÜZEL .

   AMCIĞINA BAKMAYA BAŞLADIM.TABİ BENİMKİ KAZIK GİBİ OLMUŞTU.FERMUARI AÇIP SİKİMİ ÇIKARDIM.AĞZINA

   ALMASINI SÖYLEDİM.ÖNCE İSTEMEDİAMA TOKADI YİYNCE MECBUREN ALMAK ZORUNDA KALDI.İLK DEFA BİR KIZA YARRAĞIMI YALATIYORDUM.SAKSO ÇEKMEYİ BİLMİYORDU.SÇLARINDAN TUTTUĞUM GİBİ İYİCE BASTIRDIM.ARTIK

   BENİMKİNİ BOÜAZINA KADAR SOKUYORDUM.KALKTIM BUNU KLOZETİN ÜSTÜNE OTURTTUM.BACAKLARINI AYIRDIM.KAFAMI SOKTUM.YALAMAYA BAŞLADIM.O AMCIK KARŞIMDA MİS GİBİ DURUYORDU.YENİ TRAŞLADIĞI BALLİYDİ.BACAKLARINI AYIRABİLDİĞİM KADAR

   AYIRDIM.AMCIĞI MİS GİBİ KOKUYORDU.KLİTORİSİNİ YALAMAYA BAŞLADIM.YAVAŞ YAVAŞ PARMAĞIMI AMINA SOKTUM.OYNAYA OYNAYA SUYUNU AKITMIŞTIM.ARTIK SIRA GELMİŞTİ.BENİM IFAKLIĞI BUNUN AMINA GEÇİRDİM.BİR AHH ÇEKTİ DUYMAK İSTERDİNİZ EMİNİM.SOKMAMLA AMINDAN KAN GELDİ.BU HALA AĞLIYOR ARADA ZEVK ÇIÜLIKLARI ATIYORDU.ENÇOK İSTEDİĞİM ŞEY BİR KIZI AYAKTA SİKMEKTİ.AYAĞA KALKTIM İNANAMIYORDUM BİR KIZI AYAKTA BECERİYORDUM.BUNU ALDIM KUCAĞİMDA SİKE SİKE ODAYA GEÇTİM.MASANIN KENERINA OTURTTUM SİKMEYE DEVAM ETTİM.AZÖNCE BOŞALMADIĞIM İÇİN ÇABUK GELMİŞTİ.FAZLA DAYANAMADIM AMININ İÇİNE BOŞALDIM.DÖLÜM DIŞINA TAŞMIŞTI.TEKRAR AĞZINA SOKTUM HEMEN KALDIRDI.ARTIK ALIŞMIŞTI.AĞZINDAN ÇIKARIP AMINA DAYADIM.BACAKLARI OMZUMA ALDIM VE SOKMAYA BAŞLADIM.BÜTÜN

   FANTAZİLERİMİ GERÇEKLEŞTİRİYORDUM.10 DAKİKA GİTGEL YAPTIM.ARTIK İKİMİZDE DOLMUŞTUK VE AYNI ANDA YENE AMININ İÇİNE BOŞALDIM.ODA BOŞALMIŞTI.ARTIK İTİRAZ ETMİYORDU.MASADAN AŞAĞI İNDİRİP DOMALMASINI sex hikaye .

   SÖYLEDİM.ODA MECBUREN DOMALDI.KREMİNİ İSTEDİM.ÇANTASINDA OLDUĞUNU SÖYLEDİ.ALDIM BAL KUTUSUNU Bİ GÜZEL KREMLEDİM.SİKİMEDE SÜRDÜKTEN SONRA YAVAŞ YAVAŞ ZORLADIM.AMA ÇOK DARDI.ARKASINIDA ALIŞTIRMAM GEREKİYORDU.ÖNCE

   TEK PARMAĞIMI SOKTUM BU ARADA ODA KENDİNİ KASIYORDU.KULAĞINA EĞİLİP ENİNDE SONUNDA O GÖTÜNÜ SİKECEM DEDİM YA SEVE SEVE YA SİKE SİKE KENDİNİ RAHAT BIRAK DEDİM.KAFASINI SALLADI.KENDİNİ ARTIK BANA BIRAKMİŞTI.SİKİMİ YAVAŞÇA .

   SOKMAYA BAŞLADIM.GİRMİYORDU AMA SOKACAKTIM.SONUNDA HEPSİNİ SOKTUM.ATTIĞI ÇIĞLIK KULAĞIMI SAĞIR EDECEKTİ.6-7 DAKİKA GİDİP GELDİM EN SONUNDA İÇİNE PATLADIM DAHA DOYMAMIŞTIM TELEFON ÇALDI ŞEF BENİ ÇAĞIRIYORDU.BENDE 20 DAKİKAYA KADAR GELECEĞİMİ SÖYLEDİM.BUNUN ETEĞİNİ ÇIKARIP KUCAĞIMA ALDIM.BİRDAHA BİRDAHA YALADIM HERYERİNİ.ALTIMA YATIRIP GÖĞÜSLERİNİN ARASINA SOKTUM 31 ÇEKİP BİDAHA BOŞALDIM.İKİMİZDE BİTKİN BİR ŞEKİLDE YATIP KALDIK.OLAYDAN SONRA

   OLANLARI HERKESE ANLATACIĞIMI SÖYLEDİM.YALVARDI.TABİ BÖYLE GÜZELİ İNSAN PAYLAŞMAK İSTEMİYIR.ŞİMDİ HALA FIRSAT BULDUKÇA AMINI GÖTÜNÜ SİKİYORUM.BYEEE. sex hikaye

7 yorum:

geçboşalan üsküdarlı dedi ki...

Açık tarzımı bağışla lütfen.
Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

Unknown dedi ki...

Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6

Cemal dedi ki...

Karısını sikişirken izlemek istiyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

fidan dedi ki...

Beyler mesaj 05453676612

MASÖR dedi ki...

Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

Tel:0538-376-98-18 EMİR
ÖZELE AÇIK



Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

Waatsaap 0538-376-98-18

Telagram 0538-376-98-18

Signal 0538-376-98-18

sislisevdasi.201920@hotmail.Com

EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
HOŞÇAKALIN

Not :SEYAHAT SORUNUM YOK

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY YA 39 BY 1.74 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKSİ MUTLUGU GÜZELLİKLERİNİ ARZLYN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKS ARKADAŞI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TURBANLI KİLOLU BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİ ÇİFTLER ARAYIN TNSLM NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKIKADIR 0543 282 86 18

Turankayseri dedi ki...

Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

 
x

DİKKAT!