Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Benden Ne Istedi Anlamadım...

Merhaba Saygıdeğer arkadaşlarım.Ben Ankara/Seyranbağların dan Ahmet Can.Yaşım 18.Sizlere bundan 1 sene öncesinde yaşadığım anımı daha doğrusu başıma gelenleri anlatmaya çalışacağım.

Ayrancı Lisesi 3. sınıfa gidiyordum.Çok sevdiğim biri vardı Ceren isminde...Allah sanki yaratırken özenip te yaratmış.Onunla çıkmayı çok istiyordum.Çünkü ona aşık olmak bile çok müthiş bir duyguydu.Arkadaşlarımın sayesinde onunla tanışıp arkadaş olduk .

   kısa sürede...
Bizim Arkadaşlığımız 1 ay sonra Aşka dönüşmeye başladı.Onu etkilemek

   için elimden gelenin fazlasını yapıyordum.Derken ikimizde birbirimize sırıl sıklam aşık olup çıkmıştık.O beni bende onu delicesine seviyordum.Günlerden gün geçti Günler

   günleri Aylar ayları kovaladı.Zalimler hainler herzaman olduğu gibi yine pusuda bekliyordu.Çekemeyen Sevgi katilleri bizi birbirimizden ayırmayı başarmışlardı.

Dünya bana zindan olup

   çıkmıştı sanki.Gözüm kimseyi görmez hale gelmişti.Her akşam Saatlerce ağlamadan uyuyamaz hale gelmiştim.Çok acı çekiyordum ama kimsenin farkında değil dir diye düşünüyordum ama yanıldığımın farkına sonradan vardım.Aynı sınıfta okuduğumuz Esra isminde bir arkadaşım vardı.O da çok iyi bir arkadaştı.Çok iyiliklerini gördüm.Ben okul çıkışlarında kafamı dinlemek için mekanım diye isimlendirdiğim yere giderdim.Onun dikkatini çektiğim için arkamdan beni takip etmiş.Ben herşeyden habersizce mekanıma oturup ağlamaya başladım.Çünkü biraz olsun ağlamak bana çok iyi geliyordu.

Aniden omzumda bir el hissettim.Kafamı kaldırdım karşımda Esra vardı.Çok şaşırmıştım Onun

   gibi güzel bir kızın benim mekanımda bnim yanımda ne işi vardı diye...Benim Gözyaşlarımı sildi ve bana gerçekten deli olduğumu söyledi.
--

   Sen şimdi burada kendini parçalarken o kimbilir hangi şerefsizle birliktedir.Senin acı çekmen onu gerçekten mutlu ediyo...Manyakmısın Aklını başına AL.

Diye bağırdı.Aslında haksızda sayılmazdı.Derken onunla yaklaşık 1-2 saat sohbet ettik.Bu sohbetlerimizin devamıda geldi tabikide.Hernedense bana çok ilgi göstermeye başlamıştı.Okulda yanyana oturur herzaman

   dersi kaynatırdık.Okul çıkışlarında da evlere beraber giderdik.
Her hafta sonu olduğu .

   gibi sıradan bir hafta sonu buluştuk.Herşey çok güzeldi gezdik, eğlendik, dolaştık...
Sonra bana evlerinde kimsenin olmadığını ve evde biraz dertleşebileceğimizi söyledi.Aslında hiç de fena bir fikir değildi.Evlerine gittik.Çaylarımızı yudumluyor bir yandan da sohbet ediyorduk.Derken konu Döndü dolaştı sekse geldi.Bana nasıl kızlardan hoşlandğımı sordu.Bende Senin gibi kır çiçeklerinden diye cevap verdim.Bir taraftanda

   çok utanıyordum.O bana soru sordukça ben bir hoş oluyordum.Bu böle yarım saat sürdü.Benim organım dim dik olmuştu.Konuşmaları bile insana zevk

   veriyordu.Derken bana birden :
çektiğin bütün acıları unutturup, kızların nasıl bir insan olduğunu öğreteceğini söyledi.

Ben amacını anlamaştım.Ama korkuyordum.Çünkü En yakın arkadaşımın evinde bunu o na nasıl yapardım.Derken beni dudaklarım dan öpmeye başladı.Allahım ne güzel bir duygu.Çok hoşuma gidiyordu.Bende karşılık vermeye başladım.Çünkü

   kendime hakim olamıyordum.Önce o beni ardından da ben onu soymaya başladım.İnanılmaz bir vucudu vardı.Göğüşleri dim dik bacakları stun gibiydi.Sanki ben rüyada gibiydim.
Sonra organımı yalamaya başladı.Beni nasıl delirteceğini biliyordu sanki...İçimi dışıma çıkartmıştı.Artık benimde onu delirtme zamanım gelmişti.Yüzüstü yatırıp göğüslerini yalamaya başladım.çok

   zevk aldığı belliydi.O kıvrandıkça ben deli oluyordum.Derken Bacaklarına oradan müthiş olan amına indim.Amına küçük küçük hamlelerle dilimi sürtüyordum.
Vucudumu tırnaklıyordu adeta.Elleriyle başımı amına bastırıyordu.İniltileri çoğalmaya başlamıştı.İçime gir artık dayanamıyorum dedi.Zamanı gelmişti.Kızlığının olup olmadığını sordum oda varolduğunu söyledi.Ben biraz afarlamıştım ama bu yinede yapmamı onun bana hediyesi olduğunu söylüyordu.Organımı sımsıcak olan amına koydum.Bir elimle destekleyerek yüklenmeye başladım.Amı çok dardı bir türlü girmek

   bilmiyordu.Onun canını da acıtmak istemiyordum.Tekrar denedim yüklendikçe sanki altımdan çıkacakmış gibi kıvranıyor du.Çığları ise çekilmezdi...
Bu sefer içine girmiştim.Ben deli gibi

   olmuştum.Esra zevk ve acı ile birlikte çığlıklar atmaya başladı...İkimizde zevkin doruklarına çıkmıştık.Benim menim geldi ve amcığının kenarlarına boşaldım.Hiç dermanım kalmıştı.Ömrümde o kadar boşaldığımı hatırlamıyorum.Esra ise baygın gibi yatakta yatıyodu.Bende yanına uzandım.Birbirimize sımsıkı sarıldık.10 dk falan öle kaldık.Sonra kalkıp kanlı çarşafları falan toparladık.Evi düzenledik.Esra biraz zor hareket ediyordu Sanırım Amı çok ağrımıştı.Ben onunla vedalaşıp eve gittim.Hemen bir duş alıp yattım.O gün

   Esra bana inanılmaz bir gün yaşatmıştı.

Onun hakkını nasıl öderim bilmiyorum.Şimdi onunla çok sık görüşemiyoruz.Ama o beni bende onu çok seviyorum.Yani

   aşk bakımından değil.

Sevgili arkadaşlarım umarım sizlere güzel bir an yaşatmışımdır.Yaptığım sizce kötü bir şey mi?
Bilhassa bayan arkdaşların görüşünü

   almak istiyorum.

ahmet_can82@mynet.com
byromantik_17@mynet.com

sizlerin maillerinizi bekliyorum.
Hepinize sonsuz saygı ve selamlarımı sunar herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

 
x

DİKKAT!