Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Biz Bize 2

Size daha önce abimin oğlu uğuru çatır çatır sikişini anlatmıştım şimdi kaldığım yerden devam o akşam içmiş abiyim ve yavuz yatmışlardı ben yine kapıyı aralık bırakmış onları dinliyordum biraz sonra odadan inleme sesleri gelmeye başladı kalkıp yavaşça odanın kapısını araladım gördüklerim beni fazla şaşırtmamıştı daha önce abim oğlu uğuru sikerken görmüştüm ama şimdi arkadaşı yavuzda sikiyordu

abim uğurun ağzına koca yarağı sokup çıkartıyor yavuzsa uğurun bacaklarını omuzuna almış o koca 20 cm den büyük sikini kökleyip çıkartıyordu uğursa

   inleyip kendinden geçmişti ben onları izlemeye öyle dalmışımki yüklendiğim kapının açılmasıyla kabak gibi odanın ortasına düşmüştüm abim ve yavuz önce şaşırıp sonrada sende gel bizde hep aynı götü sikmekten sıkılmıştık deyip benide aralarına aldılar

artık kimin siki kimin götünde beli değil sözünün kaynağını öğrendim bunu söyleyen benim durumumdaki biri tarafından söylendiğine eminim sizlere daha sonra beni

   ve yeğenim uğuru nasıl sikip döl banyosu yaptırdıklarını anlatıcab byyyyyyGönderen: i......

0 yorum:

 
x

DİKKAT!