Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Annem öyle Diyor

Gece eve geldiğimde annem beni çağırdı permatiğini alda gel tamam deyip permatiği getirdim senden ricam bana etek traşı yaptırman çünki

   göbeğim engel oluyor görmeme olurmu dedim gel hadi ne var bunda dedi peki ama kimseye söyleme tamam gel hadi dedi

   sonra altındakileri çıkarıp halıya uzandı bende amının kıllarını temizlemeye başladım

zatenbeyaz olan kıllar bir kaç dakikada temizlendi bittimi diye sordu tamam ediğimde ise hayır bende sana etek traşı yapıcam dedi olmaz dememe kalmadan şortumu indirdi ve zaten temizmiş ne yapalım bende yıkayayım deyip sikimi yalamaya başladı ne yapıyorsun deyincede susbakiiim on senedir oruç tutuyorum bırakta iftar açalım dedi ne yapacağımı şaşırdım annemyarağımıemiyordu bende olayın akışına bırakıp oldu olacak bende amını yalayayım dedim

hah şöyle deyip yatmamı istedi ben yatıncada başımı bacaklarının arasına aldı hadi durma dedi yetmişlik anamın amını ve götünü yaladım daha sonrakalktı ve hadi bakalım deyip sikimin üzerine oturdu olmaz dedim sikiş yok tamam sadece sürttüreceğim dedi ok dedim bana gözlerini aç ve dinle dedi bir anlık dalgınlığımdan faydalandı ve sikimi amına soktu oh oruç bozuldu dedi bende onu istediği gibi siktim içine boşaldım

tuvalete gidiyordu dur dedim

   banyoya soktum ben yattım hadi ağzıma işe dedim ama bokumda vardedi ağzıma işe üstüme sıç dedim olur dedi ağzıma amını

   dayadı işemeye başladı biryandanda sıçıyordu sonra kalktı ve bokunu her tarafıma yüzüme bile sürdü sikimide boklayıp hadi götüme sok deyip domaldı

sikimi götünesokup sikişmeye başladık gelince yüzüme boşal dedi öyle yaptım aynada yüzümüz çok muhteşemdi benim yüzüm boklu onunki ise döllüydü şu an dulum ama amcıksız ve götsüz değilim annemi sikiyoruuuuuum bol ve anneli sikişler byeGönderen: denizlili

4 yorum:

ARDA CAN dedi ki...

MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
0554 120 10 93

ARDA CAN dedi ki...

MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
İSTANBUL AVRUPA YAKASI
NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
0554 120 10 93

Cemal dedi ki...

Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18

 
x

DİKKAT!