Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Kız Kardeşim Saxo Çalıyor

Herkese merhaba. Anlatacağım hikaye tamamen yaşanmış bir olaydır. Ben 19 yaşında bir gencim. Adım ferhat. Anlatacağıım olay 3 yıl önce

   gerçekleşti. O zaman kız kardeşim mehtap 16 yaşındaydı. Kardeşim sarışın 1, 65 boyunda cok sexsi bir kızdır. 50 Kiloda güzel

   mi güzel bir kız.

Kardeşim o zaman lise 1 e gidiyordu. Öğlenciydi ben de sabahcıydım ben okuldan geldiğimde onun gelmesini sabırsızlıkla beklerdim. Kimsenin olmadığı zamanlarda onu soyunurken gözlerdim ve hemen 31 cekerddim oracıkta.

Ve günün birinde annemler her zaman gittiği teyzemlere misafirliğe gitmişti. Kardeşim okuldan cıkmasına tam bir saat vardı ve bunu değerlendirmek istedim. Hemen plan yapmaya başladım üzerime kilot giymeden bir şort aldım.

Sacımı falan taradım sexsi kokular sürdüm. Kapı caldı ve gelmiştim artık. Meraba ağbi dedi ben de

   hoş geldin canım dedim. Cok acıktığını söyledi ve bende ona manalı bir şekilde beraber yaparız dedim. Üstünü cıkarmıştı. Üzerin sadece kilotlu corabı ve göğüslerine kadar acık gömleği vardı.

Neyse yemeği yedik ve duş alıp yatacağını söylemişti. Banyoya gitti banyonun camından

   soyunduğunu gördüm. Ve hemen kapının deliğin o müthiş vücudunu izlemeye başladım. Vucudundan köpüklü sular aktıkça azıyordum ve bir müddet sonra

   cıktı. Üzerinde göğüslerine kadar sarılmış ince bir havlu cok sexsi görünüyordu. Saldırmamak icin kendimi zor tuttum.

Eteğünün arasına bakıyordum...Bir müddet

   sonra iceri girdi. Üzerinde bir tshort sütyensiz altındada kısa etek. Orospu cok güzeldi. Sonra bana ağbi başka film yok mu

   derken gözleri shortumun arasından dışarı fırlayan yarağıma kaydı. Ben de eteğinin arasına bakıyordum ki beni bakarken yakaladı. Daha 5 dakka

   olmadan uykusunun geldiğini söyledi. Bir anlam verememiştim film isterken birden uykusunun geldiğini söyledi. Başının altına bir yastık alarak kanepeye uzandı.

Backları cok güzeldi. götü tam bana dönüktü muhteşem bir görüntüydü. Ben dayanamayıp kalktım yere eğilip eteğinin kısa olmasından arasından götüne bakıyordum. Ve arka baldırlarından ellerimi götüne ulaştıracaktım cok titriyordum. Ve en sonunda elim götündeydi. Ve anideden ben den tarafa döndü .

   inledi dudakları cok dolgundu ve azzı hafiften acıktı. Ve bir anda uyuyor numarası yaptığını anladım ve cesaretledim.

Yarağım doruktaydı kocamandı.

   Ve ağzıyla sikimin arasında milimler vardı. Dayanamayıp ağzına değdirdim. Ben tam sokmamıştım ki bir an yaladı ve bende köküne kadar soktum. Artık uyanmıştı, kan ter icindeydim. Ağzına ağzına vermeye başladım. .

   Evet kız kardeşim saxso calıyordu. Cok zevliydi. Tam bir saattir calıyordu tükenmiştik ki eteğini cıkarıp domalttım ve güzel götüne verdim. Inliyordu. O inledikce ben vuruyordum. Saatlerce o sikişten sonra her fırsatta annemler evede olsun olmasın odada lavaboda karşılaştımızda ağzına veriyordm. Kimsenin olmadığı zamanlardada bütün fantazilerimizi gercekleştiriyorduk... Gönderen: Mutlu

2 yorum:

yakisikli xxx dedi ki...

Merhaba ben kaan ist' avp yakasindan yasim 33 hos temiz kendine bakan yakisikli biriyimdir kendine guvenen temiz guzel evli dul bekar bayanlarla tanisip gorusmek isterim'gizlilik prensiptir buna butun kalbinizle inanbilrsiniz.kacamak yapip mutlu bir seks yapmak istiyen tum bayanlari bekliyorum asla ve asla pisman olmicaksiniz mutsuzlugunuzu paylasmak isterim atesli herturlu fantaziyi yasamak icin kadinliginiz farkina varin hadi aramak icin ne/bekliyorsunuz?? 05061409809 ozele acik whatshap var not geyler sakin aramayin nefret ederim ilgilenmiyorum

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

 
x

DİKKAT!