Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Arabada Başlayan Yakınlaşma

Bn 16 yasımda ama 18-19 yaslarında gosteren bi gencim. Bu olayı siz zaman gecmeden anlatmak istiyorum. Olay bugün 15-18 arası oldu. Annem, ben ve 18 yasındaki kuzenimde bizim evden kuzenlerimin evine gidiyorduk. Arabanın arkası esyalarla dolluydu ve biz kuzenimle on

   koltuga beraber oturduk. Kuzenimle aram cok iyidir ama ilk kez bu kadar yakınlastık.

Arabanın onune birlikte oturduk ve o benim kucagıma oturmak zorunda kaldı. aslında itiraz etmesi gerekiyordu fakat ben 8 yasımdayken onunda dudaktan opüştük ve amını oksamistım, itiraz etmedi.

   Benim 16 lik götü üzerinde hissedince dikindi.

Tabi kuzenim hissetti. Zevk alıyordu ki oynasmaya basladı ben bosaldım. Kuzenleri gittigimizde hiç konusmadık ama daha once hiç kimsenin gotune dayayıpta bosalmamıştım. Teyzem hasta oldugu için butun sulale oraya gitti, ben o tur

   yerlerden hoslanmadıgım için gitmedim. Kuzenimde dişarıda oldugu için oda gitmemiş. Benim gitmedigimi fark etmiş olmalı ki daireye geldi hemen.

İlk deneyimim olacaktı...Ben de olanları dusunup 31 cekiyordum. Kuzen odaya daldi, ben hiç rahatsiz olmadım. Hiç birsey solemedi ve uzerindekileri cikardi. O olaydan sonra hiç konusmamıstık. `İstiyorsun galiba` dedim, o da `herseyden cok` dedi. Ben kapıyı kitledim, oda perdeleri ortu. Ve

   benimkiyle saxo cekmeye basladı. Bu benim ilk deneyimim olacaktı. Ben 1 dk olmadan agzına bosaldım, tadı hosuna gitmemişti, banyoya gitti .

   tabi bende.

Agzını sabunla yıkıyordu, bende dayanamadım amını yalamaya basladım. Oda bosaldı ama ben içtim. `Nerenden istersin` diye sordum, `tabiki arkadan ben bakireyim` dedi. Kuvete girdik ilk bi islandık ve gotunu parmakladım tepki yoktu. 16 Lik birden pompaladım bi ciglik attı ki tum aparman duydu olacak.

Ben soktukca o zevk .

   aldı. `Sok lutfen daha aban daha aban` diye bagırıyordu. Ben burada 2 kez gotunun içine bosaldım. Cok mutluydum ilk kez milli olmustum. `Amını dön` dedim, `hayır` dedi. Onun odasına gittik.

   Bacaklarını yaladım. Ve bu gun için sakladıgım dogum kontrol hapını verdim.

Basta bu ne diye sordu, bende sexten sonra için cok önemli dedim. Bacaklarını birden kaldırdım, ne oldugunu anlamadı yalayacak sandi. Ve soktum o an kanlar akıyodu o yine bi

   ciglik attı. Sonra beni ittidi naptın sen nolcak simdi dedi. Korkma bisey olmaz diktirirsin dedim. Devam edelimmi dedim, ya hamile kalırsam dedi. Az once sana verdigim ilac hamile birakmaz dedim. Siktim, siktim ve siktim... :)Gönderen: Zewk

2 yorum:

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BI SEKS YAŞAMAYI ARZLYN sSEKS HAYATIM MARATONLASTİ DİYEN YENİ HEYECAN ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLARAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ JİGOLO ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜÝÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYİN TNSLM NORMAL BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKADIR 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18

 
x

DİKKAT!