Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Fırınci

Ben.19yaşında.karı kız hayatım. yoktu fırından işten işe evden eve giderdim bir gün fırına yakın oturan gazınoda çalışan cok güzel

   kısa boylu genis kalçalı gögusleri iri gibi bir kadın vardı bir gün kıymalı siparis verdi bende siparişi götürmüştüm kapıyı actı

   kapıyı açınca üzerinde beyaz tişort siyah strej gögüslerinin ucu tişortde gözüküyordu.

bir gün kafama koymuştum bunu ne yapıp sikecektim bir gün dayanamadım para karsılıgı teklif ettim bana 2 aylını al yanına gel dedi bende cep telefonumu satım veborç aldım kapısını çaldım parayı gösterdim işe kayulduk önce o iri göğüslerinden bağıracak sekilde ısırdım. çünkü içim yanıyordu para vermiştim.amının kıllarını dişimle çekiyordum. .

   bu hikaye gerçek yaşanmış olay devamını yayınladıktan sonra anlatacam
Gönderen: kuscu

4 yorum:

ARDA CAN dedi ki...

MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
0554 120 10 93

Unknown dedi ki...

Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6

Cemal dedi ki...

Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18

 
x

DİKKAT!