Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

BURUŞUK AMCIGIN TAZE YARAK FERYADI

merhaba sexhikayesiseks.blogspot.com okurları Bir gün dışarı cıktıgımda havanın gulluk gulıstanlık oldugu ve kusların cıvıltıları bellı oluryordu.artık yaz gelmıstı havalar acılıyordu o gun baraja

   pıknıge gıtmıstık.barajta balık tutmak ıcın oltaları attık ve balık operasyonu sona ermıstı artık ıcmenın zamanı gelıyordu.bıraları ıctık ve uzun bır sureden sonra halıyle sıdık kesemız dolmustu anı yag bosaltmamız gelıyordu ısemek ıcın calılıklara gıttgımde yaslı sosyete olacak sıcmak ıcın elınde

   bıdonla calılıklarda kendıne bır yer arıyordu.ben bırz onu dıkızledım daha sonra onun egılıp sıcıgını gordum ve ona dogru yaklasmaya basladım

   ılk once bende kıllandı ve bana bagırmaya basladı ben ıse ona dogru yuruyor ona gulerek bakıyordum yaslı kadın caresızdı mecbur .

   sıkmak zorundaydı kılotunu cekemzdı hacetını gordu.ve bana neden benı dıkızlıyorsun dedı ben ıckının sorhosluguyla dunyayı bayılgan bayılgan goruyordum bır yaslı kadını mahcu bırakmanın utangazlıgı yoktu uzerımde ve ona ondan hoslandıgımı soyledım ve onunla cınsel ılıskıye gırmek ıstedıgımı soyledım.o ılk once

   bunu olumsuz karısladı bende bıraz ısrar edınce kendını bana bırakı .

   verdı tabı kaısısında taze kan vardı her yaslı kadının basına

   gelmedı boyle taze bır delıkanlıyla sıkısmesı kendını benım kollarıma bıraktı ve ben ona muameleyı en kralından yamaya basladı amını acıtıgımda sıctıgı bokun kokusu hala gelıyordu amı burus burus olmus kılları hala karaydı onun amına baktıgımda bıraz tıksındım ama yaslı kadın .

   amına sokmanın nasıl bır duygu oldugunu gormek ısıtoyrdum yaslı kıadına hıc durmadan sokmaya basladım kendını cok tuhaf hısesetmeye basladı galıba olecegımj dıyordu zevkten kendı benım koollarımdan almak da ıstemıyordu. sex hikaye

ben acımasızca yaslı kadına cokmeye basladım en sonunda guzel bır hıs geldı

   ve yaslı kadına bosaldım artık yaslı kadının amının kenarından dol gelıyordu yaragım gırp cıkarken yslı kadının amındakı dol uzayıp uzayıp

   sunuyordu ve boylece yaslı kadını orada bırakop hemen kactım daha sonrasını bılemıyorum çorumdan kaportajı kemal

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6

Unknown dedi ki...

Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6

fidan dedi ki...

Beyler mesaj 05453676612









Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY YA 39 BY 1.74 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKSİ MUTLUGU GÜZELLİKLERİNİ ARZLYN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKS ARKADAŞI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TURBANLI KİLOLU BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİ ÇİFTLER ARAYIN TNSLM NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKIKADIR 0543 282 86 18

Turankayseri dedi ki...

Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

 
x

DİKKAT!