Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Muhteşem Manzara

Merhaba ben 19 yaşında 1.90 boyLarında biriyim Size orta okuldayken yaşadığım hikayeyi anlatıcam.O zaman daha yeni ergenliğe girmeye başlamıştım ve Bizim sınıfta çok süper fizikli bir kız vardı en çokta kızın götünden hoşalnıyordum hep ona yaklaşmaya çalıştım ama o hep benden kaçıyordu bi kere yanına oturdum bacaklarını filan elledim ama bundan rahatsız olacakki yanımdan kalktı neyse bir gün beden dersindiydi kızlarla erkeklerin soyunma odalatının aralırında sadece bir duvar vardı ve bütün sesler filan duyluyodu ben ise o kızı hayel edip

   duruyordum bütün kıslar giyinmişti ve tabi erkekler hoca minder üstünde herkese takla attırıyordu sıra o kıza gelmişti tam takla attıktan .

   sonra eşofmanın arasından o muhteşem götü ve kilodu gözüktü bu beni iyice tahrikleştirmişti herkes giyinmeye gitmişti herkes giyindi ve sınıfa

   geçti ama o hala giyiniyordu ve tekti bende tektim o kızlaron soyunma odasının kapısını açtım ve içeri gittim tamda eteği giyiyordu pardon filan ayakları ama niyetim belliydi sikecektim o kısı ve öle ergenlik filan konuşurken benimki iyice kalktı ve bunuda o gördü vede güldü ne gülüyosun dedim önüne bak dedi baktım ve benimki dikleşmişti ona dedimki çok hoşlandıysan al ağzına dedim güldü ve olur dedi bende malafatı çıkararak ağzına verdim öle bir yalıyorduki ne siz sorun ne ben söliyim doruktaydım artık ve sonra onu belinden tutup ayağa kaldırdım biraz beline yüklenerek domalttım ve o güzel götü karşımdaydı artık külodunu çıkarıp benim malafatı onun o güzel amcığında dolaştırmaya başladım ve hafif bir yüklenmemle benim malafat içine girdi ve git gele başladım onun çığılıkları hala aklımda ve sonunda ağzını açtırıp ağzına postayı akkıttırdım çok zevkliydii ve bundan sonra hiç bi maceramız olmadı ama Buna bana Yeter...

12 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

ARDA CAN dedi ki...

MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

0554 120 10 93

ARDA CAN dedi ki...

MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

İSTANBUL AVRUPA YAKASI
NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

0554 120 10 93

Sevkan1903 dedi ki...

Mrb ben istanbuldan dan yaş 36 bekar yeşil gözlü bir erkeğim kendine güvenen heyecan arayan evli dul farketmez bütün bayanların aramasını bekliyorum 0532 292 1605 tkrar 0532 292 1605 line ve instagram adresim sevkan1903 ekleyin

ARDA CAN dedi ki...

MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
0554 120 10 93

Hakan dedi ki...

Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

Hakan dedi ki...

Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

Unknown dedi ki...

Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6

Taner0606 dedi ki...

Tek Erkegim Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

Karizma dedi ki...

Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

Cemal dedi ki...

Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18

 
x

DİKKAT!