Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Biz.bize

Merhaba ben yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum ben ibo 19 yaşındayım ve ankarada yaşıyorum bu yaşadığım ve hala yaşamakta olduğum olay 1 yıl önce başladı abim cemim karısı bir bıl önce vefaat etmiş ve abim beni istanbula yanına çağırmıştı ben istanbula

   yanına gitim abimin 16 yaşında uğur adında oğluyla karşıladı beni .

   hanımı öleli yanlızdı ve benimde kendisi ile kalmam için günlerce yalvardı

bende kabul ederek onlarla yaşıyordum bir iş bulup çalışıyor ve bazen abimle haftada bir kaç gün içki içerdik yine

   öyle bir cumartesi gecesi geç saatlere kadar içip yataklarımıza çekildik ben tuvalete için kalkıp salonda ilerlerken abimin odasından sesler duyup odanın kapısını hafif aralayıp içeri baktım o da ne abim uğuru önünde domaltmış sikiyor

uğur kendinden geçmiş inliyerek götünü geriye doğru bastırıp sikin daha çok içine girmesini istiyordu ben gördüklerime şaşırmış onları izliyor bir yandanda sikimi sıvazlıyordum abim sikini çıkarıp uğurun ağzına soktu öyle muhteşem yalıyor emiyor adeta sike tapıyor gibiydi uğur abimin gözlerine bakıp hadi erkeğim boşalt ağzıma dölerini diye yalvarıyordu

abim öyle bir boşaldıki uğur iki üç kere yutkunarak hepsini yutupabimin yaşaklarını yalayııp kalkıp yatı bende odama gidip sarhoş kafayla uyudum yine aradan 2 hafta geçti ve biz yine içiyorduk abimin bir arkadaşıda bize davetliydi

   geç satlere kadar içip yatacaktık

abim arkadaşı yavuza istersen bu akşam bizde kalabilirsin yarın gidersin diye teklif edince yarım sarhoş yavuz tamam deyip abimin odasında yatmaya giti ve bende odama gittim o akşam ve daha sonra ve

   hala yaşadığım olayları sizlerle paylaşıcam beni özzzleyinnnGönderen: i.****

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6

Unknown dedi ki...

Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6

Cemal dedi ki...

Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

ULAŞ ÖZSOY dedi ki...

Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Hoş sohbet ve arkadaşlık için buradayım. Resimlerimi Whatsapp yada Facebook aracılığıyla görebilirsiniz. Tatlı cici sempatik bayanların aramasını rica ediyorum. 0535 443 02 24 hoşçakalin.

Güven sırdaş Kayseri dedi ki...

Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

fidan dedi ki...

beyler mesaj 05453676612







beyler mesaj 05453676612

Emre gündüz dedi ki...

Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotonlaşmış ve her gün aynı ilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gercekleştiremeyen kişiler arayın herşeyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım. 0533 391 27 51 adresim emre_03_58@hotmail.com prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen sexten baska seyler paylaşmak isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez.bu konuda bir çok tecrübem vardır size kimi zaman bir arkadaş kimi zaman bir sırdaş olabilirim,numaram gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım 1.83 boy esmer 78 kg .görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim SIFIR BEŞYÜZ OTUZ ÜÇ ÜCYUZ DOKSAN BIR YİRMİYEDİ ELLİ BİR

 
x

DİKKAT!