Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Dokunmak Herşeydir

Ben 21 yaşında hayata hep neşeli yönleriyle bakmaya calışan bir bayanım. Sizinle, ben ve abim arasında gecen hikayemi paylaşmak istiyorum. Abimle hep arkadaş gibiyizdir. Abim 24 yaşında oldugundan birbirimizle herseyimizi paylaşır ve birbirimize hep yardımcı oluruz. Bu yakınlıgımız bana hep

   huzur vermiştir.

Annem ve babam 15 gunlugune yaz .

   tatiline gitmişti. Bu sureç içinde abimle daha bir yakınlaşmıştık. Artık birbirimizle açık saçık konuları daha rahat konuşur olmuştuk. Her geçen gun o muhteşem geceye biraz daha yaklaşıyorduk. O gun cumartesi

   olduğu için daha erken evde olacaktık. Önce ben eve gittim ve elimden geldiğince çok guzel bir akşam yemegi hazırladım. Abim .

   geldiğinde çok şaşırdı. Beni yanaklarımdan öptü. Sanki istem dışı dudaklarımızda belli belirsiz birbirlerine dokundu.

Yemegimizi yedik, şarap içiyorduk. Biraz çakır

   keyif olmuştuk. Yine açık saçık konulardan sohbete daldık. Daha sonra yastık savaşı yaptık. Çocuklar gibi birbirimize yastık atıyoduk. Bir ara şakayla abimin üzerine saldırdım ve üzerine çıktım. Abim altımdan kurtulmaya çalışıyor ama bile isteyerek altımda kalmaya devam ediyordu. Bir kıvılcım

   her şeyi çıgırından çıkarmaya yeterdi. Ama o ilk adımı kimse atamıyordu. Bütün bunlar olurken bir zaman sonra alkolunde etkisiyle koltukta uyuya kaldım.

Çok hafif dokunuyordu...Gecenin ilerleyen saatlerinde abim beni yerime yatırmak için ugraşıyordu. Sonunda dayanamadı beni kucakladığı gibi yatağıma götürdü.

   Beni yatırdıktan sonra oda yanıma yattı. Uykum bir anda kaçmıştı ama uyuyormuş gibi yapıyordum. Yan yattıgım için abim arkamdaydı ve bana çok hafif dokunuyordu. Bir süre sonra daha yakınlaştı ve sikini hissediyordum artık. Bende kendimi daha fazla abime doğru yasladım.

   Artık her şey istediğimiz gibi gelişiyordu. Abim bana dokunmaya başlamıştı.

Artık elleri gögüslerimde, amımda, götümde dolaşıyordu. Bu dokunma o kadar

   uzun surdu ki heyecandan ölecegimi sandım. Bende artık daha belirgin ve istekli tepkiler vermeye başladım. Bir noktadan sonra artık dayanamadım

   ve döndügüm gibi abimi opmeye başladım. O andan itibaren hersey bir ruya gibiydi. Öpüşüyor, dokunuyor ve üstümüzdekileri hızla çıkarıyorduk.

Artık ben onun sikini okşuyor oda benim amımı ve her yerimi. Artık sikini içimde istiyordum. Ama o bunu sürekli geciktiriyordu. Sikini

   amıma sürtmesi inanılmaz bir duyguydu. götümü yalamaya başladığında niyetini anladım ve bu beni korkutuyordu. Sikini götüme dayadığında sadece yavaş olmasını söyleyebildim.

Önce yavaş yavaş kafasını soktu, canım yanıyor ama zevk de alıyordum. Biraz sonra abimin sikinin tamamı götümdeydi. Eskisi kadar da canım yanmıyordu. Bu gidip gelmeler devam ederken abim götüme boşalmıştı. Ben orgazm olmamıştım ama aldığım zevk ve yaşadığım heyecan

   tarif edilemezdi...Gönderen: Yeniden

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

 
x

DİKKAT!