Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Annemı Arzuluyordum

Selam arkadaslar. Ben 16 yasındayım. Sıze oncekı hıkayemde sedef dıye bı kızla okulda sıkıstıgımı anlatmıstım. Bu sefer annemle nasıl sevıstıgımı anlatacam. Artık okullar kapanmıstı ve hıc kız arkadasım yoktu. Annemı arzuluyordum, onun tangalarını yalıyor sıkıme surtuyor, tatmın olmaya calısıyordum. En sonunda benım ıcın bı sans dogdu ve babam ıs ıcın bıyere gıttı yaklasık 1 yıllıgına su an ve ben annemın yatagında yatmaya basladım.

Havalar sıcak oldugu ıcın annem sadece ustunde bır bluz ve altında shortla yatıordu. Kısa sort ama ıste

   bı gece ben uyumadım. Annem ıyıcene uyudugunda sıkım kalkmıstı ve yavasca hem gotune hemde bacaklarına surtuyordum. Bole 4 5 gece

   gectı ve gene surterken sortu yavasca assagı ındırdım ve altında muhtesem sıyah tanga varsı. Onu yalamaya basladım ve surtmeye basladım. Tangayıda yavasca ındırdım ve harıka kalcaları ıle karsımdaydı annem. Yavasca gotunu yalamaya basladım ve sıkımı degdırıyodum. Artık cok fena azdım ama annem uyancak dıye korkuyodum. Aklıma bı fıkır geldı ve bayıltıcı spreyı pamuga sıkıp annemın burnuna kapadım ve gozunu acmasıyla

   kapaması bır oldu. Bayılmıstı artık.

Annem uyandı, bana bakıyordu...Hemen ellerınden yataga bagladım ve bluzu cıkarıp sutyenıyle bıraktım. Altında tanga vardı ve agzını bagladım. Annem uyandı bakıodu bana. Hemen sıkımı actım ve ılkonce boynundan yalamaya basladım. Cırpınıyodu ama ben azmıstım artık.

   Sonra yavas yavas goguslerını yaladım ve sutyenını cıkardım. Sıkımı memesının her tarafına suruyordum, uclarına heryerıne ve bosaldım. Sımdı sıra amdaydı ve annem ellerıyle coz dercesıne ısaret yaptı. Cozdum dedıkı tamam bende ıstıyorum oglum baban ıyı yapamıyodu dedı ve yavas yavas

   amını yalamaya basadım. ınlıyodu ve ıcıme gır artık dedı.

Soktum .

   amına, ıyıcene bosaldım. Olum harıkasın dedı ve domaldı yataga. Bıkere de domaltarak sıktım. Sımdı sıra artık fantazılerımdekı sıkıslerı yapmaktı. Onu tekrar bagladım bu sefer kalcaları donuktu gene domaltcaktım. ılkonce kalcalarını yalamaya basladım ve arkasından gene gırdım, harıkaydı. Cok hızlı sokuyordum ve en sonunda gene bosaldım. Sonra yataktan cıkıp salona gıttık. .

   Onu koltukta sıkecektım. Uzun koltukta bacaklarını kaldırdım omzuma aldım ve bacak arasından gıdıp gelmeye basladım. Cok guzeldı, kayıyodu sıkım. Harıka

   bı olay. Sonra bosaldım ve dus aldıktan sonra uyuduk. Artık bazı geceler hep tekrarlıyoruz bunu... Gönderen: SlipkNoT

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

akın dedi ki...

Mrb ben istanbuldan akın yas 27 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın beraber mutlu olalım Mutlu olmak istiyorsanız bayanlar evli çiftler 3. Arayanlar ben buradayım. erkekler kesinlikle aramasın 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Cemal dedi ki...

Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

 
x

DİKKAT!