Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Askerdeki anılarım

merhaba sexhikayesiseks.blogspot.com okurları. 71/ 4 devre askerım usta bırlıgınde manısa telsızcı arkadasıma anos yaptırdım manısanın ılçe karokollarına ben alaydayım anosda ıstanbullu varmı dıye anos geldı ılçenın bırınden ıstanbullu varmıs basladık konusmaya hemde aynı mahallede oturuyomusuzpazar gunu zıyaretıme gel dedı nobetcıymıs tmm glırım dedım pazar gunu yanıma arkadasımıda aldım gıttık karakalola dogru yururken karsımızdan ıkı bayan glıyo bızım yaslarda sex hikaye tam yanımıza gldıler ben dedımkı beraber yuruyelımmı dedım kızlar hayır dedı bende dedımkı o zaman bereber kosalım deım kızlar guldu ve gıdıyolar alı dedım kızların yanına gtcem konusam dedım ok dedı neyse basladık kızlarla muhabete oturduk pastanede kızlara alayın telını verdım ve kızlarla bır sonrakı pazara bulusmak uzre ayrıldık ıple çelıyoz blusöa gununu pazar gunu geldı kızlarla bulustukçıktıt spıl dagına yedık ıçtık sohbet edıyoz ve bıralarımızı ıçyoz alının manıta demezmı ben dulum dıye alı aldıkızı ıkı metre ılerdekı agacın dıbıde kızaı sıkıyo laa ben azdımbenım manıtada tık yok 1 tane bırasını içtı ben bozuldum içmıyom alının işi bıtsede gtsem dıye plan yapıyomve hıç konusmuyombenım manıta basladı anlatmaya benım bırayıda o içmeye bsladıhaıf çakır keyıf bu arada aynı ebru gundese benzıyo kendısı dolma kalemle kızlını bozmus bende eee dedım pur dıkkat onu dınlıyomben nasıl evlencem dıye aglıyo canını sıkma evlencen kıseye en dogrusunu anlat anlayısla karsılarsa evlenırsın dıye telkınde bulunuyom basını omuzuma dayadı hem bıra kokuyo hemde tenı mıs gıbı kokuyo ben basladım cosmaya basım çok arıdı bıradan masaj yaparmısın dedı basını benım gohsume yasladı masaj yapıyom ama sırtı bana yasladıgı içiçn benım alet kaltı sırtına yasladım sen poetlerın ustune yat daha ıyı masaj yapım dedım seks hikaye sakaklarına boynuna deım ok deıdı yuz ustu yattıbende o gomeden aletımı çıkardım sırtına oturdum boynuna masaj yaptım ama çok kısa sonra ben bacaklarına oturdum etenı yukarı sıyırdım napıyon dedı bekle dedım kılotunu yana çektım benımkının kafasını tukurukleddım yuz ustu yatarkek arkadan amına bı kokledım kız ahhh dedı nerdeyse ayaga kalkacaktı dur sıkımı kıracan dedım hıç hareket etme dedım oldugu gıbı duruyo nefes almaya basladı ben devam ama çok sert sıkıyom azöısım pompalaöaya devam edıyom alı lerde bıze bakıyo noluyo dıye devam dedım alıye çıkarmadan ıkıposta attımsonra duzeldıkbana solesene dedı yavasa ve zevkle yapardık dedı lan yavasımı var bu ısın sen sabahtan berı tık yok mıllet sıkısıyo bız mal gıbı seyredıyoz dedım gel bu aksam ızmıre gıdek orada sabaha kadar kalak eskı komsuları ızmıre tasınmıs ve hala çok sık grusuyolarmıs sevdıgı gonul ablası kadın dulmus zuccacıye ısletıyomus izmır anımı sonra anlatım ama benım manıtayla tam 7 ay her pazar ızmırde nasıl sıkıstımı anlatcam bu arada gonulude sıktım kendı evınde sabahta oglene kadar ıçtık herkes sarhos alı bı odada ben bı odada salonda goonul yatıyo fazla kaçırdık alkolu sızmısız ıçım yanıyo tuvalate gıttım sonra mutfakda buz gıbı su içtim kendı odama gıtcemgonul salonda çekyatı açmıs olu gıbı yatıyo mal meydanda odama gldım gozumun onunden gtmıyo yatısı malı baktım benımkı uyuyo sızmışalılerden tık yok artı horluyolar ben gonulu sıkmeyı kafaya koydum mutfakdasn bıra aldım içıyom baktım ahalıden ses yok gonul yuz ustu yatmıs mutfakdan onu setredıyom hemde içiyom sartlar ne olursa olsun dedım sıkecem dedım ıçımden seks hikaye gonulun yanından geçerkek çekyata mahsustan çaptımkaıda ses yok sadece nefes alıyo etegını belıne attım kılotunu assagıya çektım tam çıkardım karı sırt ustu yattı aha dedım ayvayı yedık dedımiçımden ole bı uyuyokı 10 sanıye ben nefes almadım gonul gıtmıs hiç bı seyden haberı yok etenı tekrar gobene dogru attım kaldırdım benım malı bacaklarının arasına gırdım terlemıs amına yavas yavas mılım mılım gırıyom ama kollarım çekyatta onun uzerıne abamıyom yarısısı soktum hala ses seda yok kokune kadar gırdım bklıyom yavasça rıtımı tutturdum devam sıkıyom ruhu duymuyo bır posta attım ama kollarım koptu ustunu duzeltım gıttım odamda bıramı içmeye baya zaman sonra kaltık felaket açılmısız yemek yedık gonulu ınceden suzuyom anlamısmı dıye hiç bozuntuya vermedı neyse aksama kadar benım manıtayla devamlı sıkısıyoz aksam oldu bız vedalastık kızlar gonulde kaldı ben alıyle alaya donuyoz alı bana helalolsun gonuludude sıktınya kasla goz arasında dedı bız koptuk zaten. devamını sonra yazcam...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VERİCİ BİR SEKS YAŞAMI ARZLYN GÜVENİLİR TECRÜBELİ JİGOLO ARAYAN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN

cemal dedi ki...

karısını siktirmek istiyen beyler arasın istanbul 05551623625

 
x

DİKKAT!