Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Nilay ablanın kıllı amına attırdım

slm sexhikayesiseks.blogspot.com okurları istanbul en sıcak yazını,bense en sıkıcı günlerimi yaşıyordum.okuduğum şehir olan izmirden yaz tatili münasebetiyle dönmüştü.geldiğimde evde in cin top oynuyodu.annem babam köye,yengem çocuklarıyla beraber antalyaya babasının evine gitmişti.kendimi bi anda koca evin içinde bi başıma,yemekle bulaşıkla cebelleşirken bulmuştum.neyse ki bu durum çok uzun sürmedi.kapı komşumuz nilay abla,sağolsun tezelden yetişti imdadıma. yengemle araları çok iyidir nilay ablanın.ya yengem onlardadır ya o bizde.çayın başına oturur saatlerce dedikodu yaparlar ama iyi kadındır nilay abla.bizim eve gide gele baya bi samimiyetimiz olmuştu bizim de.sağolsun şimdi her işime el atıyodu.ilk zamanlar evinde pişirdiği yemeklerden,kendi elleriyle yaptığı tatlılardan çöreklerden getiriyodu.zamanla eve kadar girer olmuş,yemeklerimi bizim mutfakta hazırlar olmuştu. bigün yine mutfakta yemek yapıyodu.kalçalarının hatlarını ortaya çıkaran,götünü bütün güzelliğiyle ortaya seren daracık pantolondan olsa gerek ilk defa o gün nilay ablaya başka bi gözle baktım.onu öylesine arzuladım ki.o kalçaların dibine diz çöküp başımı götünün yarığına gömmeyi,amının kokusunu ohhhh diye içime çekmeyi o kadar istedim ki.şu yemeğin tuzuna bakar mısın hakan demesiyle irkildim.sikim kalkmış pantolonumu kabartmıştı.hızla elimi atıp yana kaydırdım sikimi.elinde tuttuğu kaşığa ağzımı uzatırken acaba farketmiş midir diye geçirdim içimden.gülümsemesinden farkettiğini anlamıştım. yengemin yerini yavaş yavaş almaya başlamıştım.nilay abla bizden çıkmaz olmuştu.henüz çocuğu olmadığından,kocası da geç vakte kadar çalıştığından benimle zaman geçirmesi çok sıkıntı olmuyodu onun için.yengemle yaptığı çay fasıllarını artık benimle yapıyor,en gizli sırlarını benimle paylaşıyordu.kadınların en mahrem hallerinden bile bahseder olmuştu artık bana.aramızda oluşan tatlı samimiyetten dolayı mı bu kadar rahattı yoksa içten içe yanıyodu da beni de kudurtmaya mı çalışıyodu bilmiyordum.bildiğim tek şey nilay ablanın bir kara delik gibi beni içine çekmesiydi. o gün her zamankinden daha çekiciydi.belki de nilay ablaay duyduğum şehvetten dolayı bana öyle geliyodu.her ne kadar mini denemese de kısa bi etek giymişti.bacakları süt gibiydi.tam da istediğim gibi.sikimin yine kabarıcağını bu kez erken farkedip önlemimi aldım ve onu rahat rahat izlemeye koyuldum.göğüsleri çok güzeldi.uzun ve dikk..uçlarını hayal ediyordum.kocasının onları nasıl avuçlayıp sıktığını.ben bunları düşünürken masa çoktan hazırlanmıştı.ben bi köşesine o diğer köşesine oturdu.sıcak nefesini daha derinden hissedebilmek için sandalyemi olabildiğine yaklaştırdımm.bi an bacakaramda bişeyin gezindiğini farkettim.gayriihtiyari elimi attığımda nilay ablanın ayağı olduğunu anladımm.nilay ablanın ayak parmakları sikimin üzerinde geziyodu.o ayağını sikimde gezdirdikçe,parmaklarıyla kafasını okşadıkça sikim kabarıyor,zevk sularım oluk oluk boşalıyodu.zevkten gözlerim kapanmıştı. nilay abla parmaklarıyla fermuarımı indirmeye çalışıyordu anlaşılan.tenini sikimin derisinde hissetmeyi o kadar istiyordum ki.fermuarımı indirip elimi içeriye soktum.şahlanmış yarrağı kafasından yakalayp dışarı çıkardım.kökünden kavrayıp nilay ablanın ayağına sürtmeye başladım.nilay ablaya baktım,zevkten başı geriye düşmüştü onun da.diğer ayağını da kaldırmış sikimi sarmalamıştı.bi ayağın sikime böyle bi zevk vericeği aklıma gelmezdi.öyle güzel okşuyodu kkii..sanki onun ıslak kaygan am deliğine sokup çıkarıyordumm. biraz sonra ayaklarını çekip oturduğu yerden doğruldu.masayı kendine doğru hızla çekti.sikim kabak çiçeği gibi ortaya çıkmıştı.şaşkınlığından bu kadar büyük bişey beklemediğini,gülümsemesinden bunun çok hoşuna gittiğini anlamıştım.hakikaten at yarrağı gibiydi ve şuan maksimum irilikteydi.yavaş yavaş bana doğru yaklaştı.kalbim öyle hızlı atmaya başlamıştı ki göğsüm yerinden çıkacaktı sanki.çömelip sikimi ağzına aldı.dudaklarıya sikimi öyle sıkı sardı ki ağzına patlamamk için zor tuttum kendimi.öyle iştahlı emiyordu ki sanki kocası yıllardır sikmiyordu onu.her defasında daha derine sokup çıkarıyodu.ağzından tamamen çıkardığında biraz daha büyümüştü sanki.zevk sularım nilay ablanın tükürüklerine karışmış sırılsıklam olmuştu yarrağım. tekrar doğruldu ve eteğini yukarı kaldırdı.bacakları can alıcı güzelliği ve göz kamaştırıcı beyazlığıyla ortaya çıktı.zevk sularıyla sırılsıklam olmuş kilodunu çıkarıp attı bi köşeye.amcığı simsiyah kıllarla örtülüydü.deliğin ağzını tamamen kapatan uzun siyah kıllarla.bedeninin süt gibi beyaz olmasına inat bacakarasının simsiyah olmasıı...öyle farklı bi hava katmıştı ki nilay ablaya.dayanıcak gücü kalmadığı belliydi.amı cayır cayır yanıyodu.benim koca yarrağımla deliğini ağzına kadar doldurmak istiyordu.bir ayağını kaldırıp dizlerimin üzerinden diğer tarafa attı.sikimi kafasından tutup çömeldi.kılların arasına dayayıp amının sırılsıklam olmuş dudaklarına sürttü biraz.sonra kökünden kavrayıp ormanın içindeki deliği buldu.kafasını deliğin ağzına dayayıp kendini yavaş yavaş üstüne bıraktıı.amın sıcaklığı sikimin kafasından bütün bedenime dağıldı.nilay ablanın amına girmiyor da bir cehennem çukuruna yuvarlanıyodum sanki.burası cehennem kadar sıcaktı belki ama cennet kadar güzeldi.nihayet anilay ablanın kalçalarını taşşaklarımda hissettim.koca yarrağı köküne kadar yemişti.amının ağzına kadar yarrakla dolu olması hhoşuna gitmiş olacak ki uzuzn süre kalkmadı üzerinden.boynuma sımsıkı sarılıp dudaklarımı ağzına aldı ve emmeye başladı.sen nasıl bişeysin nilay abla dedim.önceee bi ohhhhhh çekti sonra nasılmışımm diye cevap verdi.bu yangın öyle iki üç günlük değil.bu amcık yıllardır yanıyo sanki dedim. seks hikaye söndüüürrr söndür o zamaannn..diye inliydou kucağımda.bi yandan kalçalarını hafif hafif kaldırıp indiriyordu.sikim bir iki santim çıkıp tekrar gömülüyodu nilay ablanın bal kutusuna.aldığım zevk dayanılmaz bi noktaya varmıştı.uçmak denemez buna.ışık hızıyla uzaya fırlatılmış gibiydim.sikimin nilay ablanın deliğinde giderek büyüdüğünü hissediyorum.bi anda hidrojen bombası gibi patladım nilay ablanın amının derinliklerinee.nilay abla içinde patlayan yarraktan yavaş yavaş çekmeye başladı kalçalarını.sikim ölü gibi kenara yatmış,küçülmüştü.nilay abla amıyla yuttuğu dölleri çıkarıyordu.amının simsiyah kılları bembeyaz oolmuştu.resmen döllemiştim nilay ablayı.amını sulamış,ateşini söndürmüştüm.kafamı kaldırıp baktım.mutluluğu gözlerinden okunuyodu. yarım saat sonra nilay ablayı sikmeye devam etti.ertesi gün,ve ondan sonraki gün.bir ay boyunca hergün siktim nilay ablayı.her türlü fantaziyi ve pozisyonu denedik.

4 yorum:

MASÖR dedi ki...

Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

Tel:0538-376-98-18 EMİR
ÖZELE AÇIK



Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

Waatsaap 0538-376-98-18

Telagram 0538-376-98-18

Signal 0538-376-98-18

sislisevdasi.201920@hotmail.Com

EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
HOŞÇAKALIN

Not :SEYAHAT SORUNUM YOK

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY YA 39 BY 1.74 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKSİ MUTLUGU GÜZELLİKLERİNİ ARZLYN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKS ARKADAŞI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TURBANLI KİLOLU BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİ ÇİFTLER ARAYIN TNSLM NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKIKADIR 0543 282 86 18

Jigolo koray dedi ki...

0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI YEPYENI BI SEKSE FANTAZIYE YERKEN ACMAK İSTEYEN BAYANLAR SEKSI SINORSIZ DOLU DOLU YASMAL ISTEYEN COCUK SAHIBI OLMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GUVENILIR TERCÜBELI JIGOLO ARAYAN GERCEK SEKSI YASAMAK ISTEYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL BEKAR TURBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLIÇİFTLER ARAYIN TNSLM BOSALMA SUREM.45 ĎAĶĶIKA DIR 19 CM VE KALIN GERCEK SEKSE İHTICAYI OLANLAR ARASIN 0543 282 86 18

Turan kayseri dedi ki...

Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

 
x

DİKKAT!