Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Yollarda-6

Hiç bu kadar çok fışkırttığımı hatırlamıyorum. Anacığım tamamını yutmuş tek damlasını bile ziyan etmemişti.

Oh be senelerdir hasret kalmışım tadına, doya doya emdim. Senelerce boşu boşuna yolculuklar yapmış boşuna vakit geçirmişiz derken, yarağımı pantolonun içine sokup fermuarımı kapattı. Bende Ferit’in götünden parmağımı çıkarıp dikkatimi yola verdim. Annem geriye kaykılıp bir sigara yaktı.

Anacığım sigaranı bitirince arkaya geç bak bakalım neler biliyor

   neler bilmiyor bi öğren dedim.

Acele etme, her şeyin sırası var, bırak parmağın tadını bi çıkartsın, yaladığı yarağı hayal etsin

   sonrasına bakarız dedi.

Gece geç vakit Sinop dolaylarında bi orman parkına çekip arabayı kapattım ve arkaya geçtim. Annemle Ferit birbirlerine sarılmışlar uyuyorlardı.

Benim tatlı orospularım kalkın sikiciniz geldi,deyip yanlarına uzandım. Gülümseyerek yanlara çekildiler ve beni aralarına aldılar, uzanıp annemi dudaklarından

   öptüm. Önce hanginizi sikmemi istersiniz kararı siz verin dedim.

Bu işi sırası olmaz, akışına bırakalım dediler, eh siz bilirsiniz deyip annemin üzerindekileri çıkartmaya başladım. Bir yandan onu soyuyor bir yandan da sarkmaya başlayan göğüslerini mıncıklıyordum. Tamamen soyduktan sonra onu oğlumla

   aramıza aldım, bak bakalım hiç bu kadar yakından çıplak bir kadın görmemişsindir, iyice incele dedim.

Hadi anne sende Ferit’i soy dedim ve bir yandan da kendim soyunmaya başladım. Annem Ferit’i tamamen soyup minicik sikini okşamaya başladı, bende annemin sırtını, kalçalarını, her tarafını yalamaya başladım, oğlum gördükleri karşısında şaşırıyor, heyecanlanıyordu.
Hadi hadi heyecanlanma, bugün ilk defa milli olacaksın, sana am göt siktireceğim ve sonrada benim orospum olacaksın sana yarağı tattıracağım dedim.

Gözleri merakla yerinden fırlarken hadi anacığım ikram et şuna amcığını da tadına bir baksın dedim, annem hemen Ferit’in üzerinde 69 vaziyetine geçti ve kalın dudaklı amını Ferit’in ağzına dayadı, em yala iç sularımı tatlı torunum dedi. Bende annemin arkasına geçtim ve kalçalarını iki yana ayırıp tükürüklediğim yarağımı göt deliğine dayadım ve bastırmaya başladım.

Annem Ferit’in sikini tamamen ağzının içine almış emiyordu, neredeyse çocuğun taşaklarını bile ağzına alacaktı. Ağır ağır

   yarağımın kafasını götüne soktum, bu manzarayı gören Ferit bir yandan am yalıyor bir yandan dilini uzatıp yarağıma dokunduruyordu. O hızla

   köküne kadar soktum, annem ıhhhhhhhhhhh diye bir ses çıkarttı, kendini kasıp beni götünün derinliklerine hapsetti.

Bir müddet öylece içinde durdum, sonra geri çekip çıkartmaya başladım, tekrar itekledim ve tempolu bir .

   şekilde sokup çıkartmaya başladım. Bu arada Ferit’inde siki kalkmış 13-14

   cm bir şey olmuştu. Ya sikinin emilmesi hoşuna gitmişti, yada gözünün önünde göte çalışan yarak, bakalım öğrenecektim.

Geleceğime yakın oğluma geleceksen babaannenin ağzından çıkartma içine boşalt dedim ve annemin götüne tohumlarımı boşaltmaya başladım.

Ailecek bize katılmak isteyenler mail atsınlar
trucksdriver@hotmail.comGönderen: trucksdriver

0 yorum:

 
x

DİKKAT!