Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Yeni Yıla Merhaba

Geçen yılbaşı ama ne yılbaşı! yeni yıl için dayımlar evden ayrılmışlar ama dayı kızı evde yalnız kalmıştı çünkü çalışıyordu ben

   de onu yalnız bırakmamak için yeni yıla onunla girmeye karar verdim onun da okeyini alarak tabi. akşam saat 6 gibi işten döneceğini benim de osaatlerde eve gelmemi söyledi.

en de .

   yüklendim nevaleyi tuttum evin yolunu. tam kapıda karşılaştık birlikte eve girdik. bana mutfakta bişeyler hazırlamamı kendisini de bu arada duş alacağını söyledi. nevale boldu ben hafiften demlenmeye başladım. o duştan

   çıktığında ben masayı hemen hemen hazırlamıştım. yanıma geldi teşekkür mahiyetinde ufak bi öpücük kondurdu ama yanağımdan. ne giyinmişti daha doğrusu

   giyinmemiş gibiydi.

üzerinde herşeti belli eden bir body ve altında daracık bi şort. bikaç saat muhabbet içki falan. 12`ye doğru

   kafalar kıyak tabi ben yerde bacaklarımı uzatmış oturuyodum o da bacağıma kafasına koyarak uzandı. saçlarını falan okşamaya başladım.

ne olduysa artık bi anda öpüşmeye başladık. ama ne dudaklar vakkum gibi bi an beni yutcak falan zannettim. zaten üzerinde fazla bişey

   yoktu üstünü çıkardı ama alt taraf duruyor. eğildi benim ufaklığı ağzına alıp başladı saksafon çalmaya ne ritm o be ben kaldırdım yaniden öpüşmeye başladık.

ellerim vücudununj her yernde dolaşıyodu alt tarafını da indirdim o da beni usul usl soymaya başladı.

   köpek pozisyonuna getirip götten vermeye başladım bi süre sonra da amına girdim sabaha kadar seviştik ve yeni yıl hep böyle geçti....Gönderen: Targo

0 yorum:

 
x

DİKKAT!