Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Yengeciiiiiiiiiiiiiim

Selam ben antalyadan ali size geçen yıl başımdan geçen bir olayı anlatacagım yengemler görev icabı burdur da oturuyourlardı ve yılbaşı tatiilnde antalya ya ablamgile gelecekler di ben de işim nedeniyle ablamgilde kalıyordum.yengem iki çocuk dogurmasına ragmen hala taş

   gibi bir hatundu .

neyse abimin görev icabı istanbula gitmesi gerektiği için o bizden ayrı geçirecekti .akşam üzeri yegenlerimle gelen yengem

   ve abimlerele harika bir mangal ziyafeti verdik.ehh yıl başı olurda içki olmazmı* yegenler uyuyunca biz dahada hızlandık ablam içkinin de tesiriyle üzerinde ki kazagı çıkarttı ve sutyenleriyle kaldı eneilşetm ise hiç ses çıkarmıyordu

yengem ise yanlızlıgın ezikliğini yaşıyordu saat 1.00 .

   gösterince ablam la eniştem önümüzde sevişmeye başladılar ve ne olduysa o zaman başladı. ben yengemin yanına sokularak beim le dans

   edermisin dedim tamam deyince hemen bir slow koyu dans ettik ablamgil ise işi iyi ce büyüttlüler ve çırıloçplak kaldılar

amam

   yengem hiç rahatsız olmuyordu.benim alet te kalkmıştı ve dans ederken .

   temaslar kaçınılmaz oluyordu.o sırada ablam bana siz neden sevişmiyorsunuz deyince

   birbirimize baktık ve önce bir öpüşme ile başlayan macera yatak ta son buldu şimdi hepimiz birden aynı yataga yatıp gruba başlamıştık yengemin a daracık amını sabaha kadar siktim harika bir geceydi.Gönderen: muzip

0 yorum:

 
x

DİKKAT!