Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Teyzemin Kızı.

Teyzemin kızı evliydi ama ben ondan çok hoşlanıyordum.Vücudu çok güzeldi.Bir gün onlara gittim ve bana kocasıyla tartıştığını söyledi.Kocasının onu aldattığını söyledi,kocasından çok korkuyordu ve böyle bir şeyi soramazdı.

Bana dedi ki aldattığını unutmak istiyorum dedi ben de ona dedim ki sende onu aldatabilirsin ve ozaman herşey karşılıklı olur dedim.Tabi benim derdim .

   başkaydı oda iyi bir fikir olduğunu söyledi ama kimle yapacağım dedi.Yaşı 22 idi.Benimki ise 16 idi,bende benimle yap dedim ve beni yatak odasına götürdü.

Pantolumu

   çıkardı,sikimi elliyordu,sonra öpmeye başladım.Sütyenini çıkararak göğüslerini ellemeye ve yalamaya başladım.Altında siyah bir mini etek vardı,eteği çıkardım.Sonra bacaklarını elledim ve yalamaya başladım,ikimizde çıldırıyorduk.Kırmızı kilodunun içine elimi soktum ve çıkardım.

Amını yalamaya başladım ve sikimi sürtüyordum.Sonra beni yatağa yatırdı ve sikimi yalamaya başladı,ve

   önümde domaldı sikimi soktum birden bağırdı ve güzel olduğunu ve sikimin büyük olduğunu söyledi ve bana ilaçmı kullanıyorsun dedi.Ben hayır,doğal halim dedim.Birden boşalmaya başladı ve boşaldı.

Sonra yatağa yatırarak sikmeye başladım.Bende .

   boşalmıştım ve sikimin üzerindeki dölleri yalamaya başladı.Kocasının kendini aldattığını unutmuştu

   ve beni her zaman arayacağını ve memnun kaldığını söyledi.Gönderen: SARI

0 yorum:

 
x

DİKKAT!