Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Teyzem Ve Ben...

Ben 23 vyasında bekar atletik vucutlu mvi gözlü yakısıklıyım

teyzem ise 26 yasın da esmer dolgun vucutlu ewli ama gözü dısarıda biri birgün teyzemlere gittim anahtarım olduğu için kapıyı actım içeri, girdim mutfaktan sesler geliyordu oda ne komsusu ismail bey

   teyzemi domaltmiş bekimkinin yarısı kadar sikiyle sikiyor arkadan mi öndenmi .

   olduğu belli değildi

bendse ses cikarmadan yan odadan balkona gectim

   onları izlerkewn yarrağimi çikardım oynarken ne kadar zaman oldu bilmem dalmişim kapi acıldı teyzem beni öyle görünce onları izlediğimi anladı

   ama işmail bey kactı hemen

-salak sey korktu
-bendenmi
-bilmem belkide senin kinden baksana onun sikinin iki katı
-güzelmi
-sen nerdeydin simdiye kadar
-al .

   işte

derdemez eline aldığı si,kimi ağzına götürdü hım ıhm ohm allahım vakumlu pompa gibi bes dkika kadar yaladı sanişrım masa ya

   yatırdım bacaklarını actım dilimle sulanmiş amina fırca cekmeye basladım ellerim de bos durmuyor arka deliğini bulmus ona işaret parmağimi sokmus

   aliştırıyordum

-hadi ama nooolur soook
-sok ağhmm

dilimle cyukarılara göğüslerine .

   ordan da po dolgun dudaklara yumuldum daha sonra sandalyeye domalttım

   ve yarrağimi vıcık vıcık olan amina geci,rdim

_ohmm
-ağm
-ıhhhhhm sok ewt
-daha daha daha ewt dewam ertkeğim
-ağh ne kalca var aman allahım

ve elimlede göt deliğini oksuyordum işaret parmağimla beraber orta parmağimida sokmustum tam kıvamişndaydı 22 lik yarrağin basını

deliğe dayadım ama zewkten inliyor deliriyordu

hım .

   ewt tam zamanıydı yavasca ittirdim

plop diye sescıkaran yarrağim ilerliyordu

-ağhhhh yavas yavas
-acıyor yırtılıyor alalah ewt

ben işe dayaniyor yılan gibi kaYIYORDUM yarısına gelmiş ileri geri yapiyor alıstırıyordum ve birden yüklendim ohm

ağğğğğğğğğ
diye cığlık attı ne fayda ileri geri sak suk selerinin

   arasın da oda zewke geldi ve
-ewt ağhm sok sok kökle

kalcalarima kalçarıma vurohm ıhm ağhhhh
ve zewk dalgaları geliyordu bu sefer üstüme oturdu biniyordu
ewt ahm aynı zewkleri su an yine duyuyorum
bir amin abi götüne ewt artık oda geliyordu ve tırmanişa gectik

-ahmmm
-oh

saksaksak
sesleri arasında
bosaldık
ohmmmmağhmmmmmmmmıhmmmmmmm
sikimi ağzına aldı son damlasına kadar yuttu ama bitmemişti tekrar kaldırdı ve amina soktu bacaklarını ayırdı bende gidipgelmeye basladım bu sefer

   daha deli daha iştekli şikiyordukşakşakşak sesleri dahada artmişti zewk suları iyice her tarafı kaplamiştı ve doruğa tekar cıktım ve amina gectim

ben yalarken -ahm ımhohhhh sesleri cıkartıyordu ve o sekilde bosaldı ve banyoya gectik artık devam li sikişiyoruz dah sonra

   devami gelecek anılarımın ok by Gönderen: ahmet

0 yorum:

 
x

DİKKAT!