Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

MÜTHİŞ BİR ŞEYDİ

Ben hemen konuya geçeçem;

ben bu olayı 2sene önce yaşamıştım bingöle tatile gitmiştim amcamın kızına bayılıyordum. Onu göreceğim diye çok içim içmi yiyiyordum. Bingöle gedim onların evine doğru gittim bani görünce hepsi çok şaşırmıştı.

Çünkü onların haberleri yoktu neyse gelelim konuya;

onlarsa

   meğer yarın ılıcalara gidecekmiş amcamın kızının işi oldğu için o gitmeyecekmiş. Amcamın kızı bana ılıcalara kıtmememi söyledi bende baktın fırsat elideyken değerlendirmeliydim. Tamam dedimsabah bana gelmemi söylediler ben rahatsız olduğumu söyledim bana tamam diyip saat 6geleceklerinisöylediler bende tamam dedim olar

   gitti.

Ben amcamın kızının hazırladığı kahvaltıyı yaptık amcamın kızı bana iyiki gitmediği söyledi ben birşey demedim havanın çoksıcak olduğunu söyledi banyo yapacağını söyledi banyoya girrni ben hemen kapının deliğin de bakmaya başladım kendisi beni çağırdı sırtını keselememi istedi

bende utanarak keseledim onun kılılı amını görünce benim yarrağ taş gibi oldu oda farketi bana sende banyo yapsana ben ayıptır dedim ama o dedi ne ayıbı bende hemen soyundum ikimiz çıplak kaldık .

   ben dayanamayıp onun dudaklarına yapıştım oda bana sarıldıyarrağımı ağzına aldı

   emeye başladı

ben hemen ağzından çıkarap taptaze amına sokkum acı bir ses cıkardı bana haha fazla dedi ben hızla girip çıktım oda oh ah diyordu içine dölüm boşaldı hemen dombaltım götüne sabun sürerek soktum bundan sonra daima sikiştikGönderen: ERHAN

0 yorum:

 
x

DİKKAT!