Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Kuzenim Serap 3

Kuzenim Serap`ı ilk kez nasıl siktiğimi yazmıştım. Bu zincirleme sikişlerden biri daha.
O gün evde başbaşaydık ve bir ara Serap

   tuvalete girdi. Tuvalet çift kapılıydı ve ikinci kapının alt kısmı yerden yirmi santim kadar yukarıdaydı. Ben hemen ilk kapıyı yavaşça

   açıp yere yattım.

Serap`ın işemesini izleyecektim. Serap çoktan çömelmiş işemeye başlamıştı. Şarıl şarıl işiyordu ve amı kabak gibi açılmıştı. Küçük

   çişinden sonra izlemeye devam ettim. Büyük çişini yaparken zorlanması ve yavaş yavaş yapması beni iyice tahrik etmişti. Neyse işi bittikten

   sonra parmaklarını da sokarak göt deliğini iyice temizlemesi beni mahvetmişti. Çıktı ve beni görünce fantazimi anladı.

Mutfaktan iki bira kaptı ve içmeye başladık. Bira içince çişi çabuk geliyordu. Biraları içerken dayanamayıp şişemi götürüp araladığı bacaklarının arasına sokup amına sürtmeye başladım. Daha sonra kilotunun arasından zaten ıslanmış olan amına sokup itip çekmeye başladım. Biraz sokuyor, sonra çıkarıp şişeyi yalayıp içiyordum. Bu beş on dakika sürdü ve biralar bitti. Bu arada soyunmuştuk.

Boş şişeyi tekrar amına sokarak domalttım. Şişeyi sokup çıkardıkça inliyor neredeyse kalın tarafıda içine alıyordu. Amı iyice açılmıştı. Şişeyi çıkardığımda `plop` diye ses çıktı. Hemen sehpadan losyonu kaptım ve neredeyse dirseğime kadar sürdüm. Parmaklarımı birleştirip bütün elimi amına sokmaya başladım. Bileğime kadar girdiğinde amının içinde parmaklarımı açıp amının iç duvarlarını okşamaya başladım.

Bileğimden aşağı zevk suları akıyordu. Kudurmuştu ama artık elimden sonra sikim ince gelirdi. Bu yüzden elimi çıkarır çıkarmaz

   amına sikimi sokmak yerine hazır bulundurduğum çok kalın mumu soktum. İyice kudurdu. Hem mumu sokup çıkariyor hemde sikime losyon

   sürüyordum.

İkimizde terden sırılsıklam olmuştuk. Mum amındayken diğer elimle losyonlu yarağımı göt deliğine dayayıp bir hamlede girdim. Amında kalın mum, götünde yarağımın ilerlemesi her ikimizi de kudurtmuştu.

Çok geçmeden şakır şakır siktiğim götüne boşaldım. götünden akan spermimi ve amından akan zevk suyunu görmek beni mest ettti.İkimiz de uzun süre öylece uzanıp yattık. Kapı zili çalınmasa kalkacağımız yoktu.Gönderen: parttimelover

1 yorum:

cemal dedi ki...

karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

 
x

DİKKAT!