Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Annmele Hikayelerin Devamı 1

Keremle esma yengemi siktikten sonra artık annemle köye dönme zamanı gelmişti. Beraber döndük köye babam çakmadan davayı annemi sikmeye devam ediyordum. Birgün eve erken gelmiştim annemi göremedim arka tarafa dolaştığım zaman hayvanların arasından inleme sesi geliyordu. Yaklaştıkça artmaya başladı.

Baktım

   ki annem bizim atın sikini çıkarmış yalıyordu. Yanlız olduğu için yavaşça yanına yaklaştım ve okşamaya başladığım zaman bana dönerek seni çok bekledim dedi azınca aklıma burası geldi dedi.

Bende ilacın geldi diyerek yarrağımı çıkardım amına sokmaya başladım annemed bir yandan atın sikini yalıyordu at iyice alışmış olacak ki arka bacaklarını iyice açmış bir pozisyonda bekliyordu.

Annemin amından çıkartarak ggötüne soktum harikaydı götü bayıyorum hem dar olması hemde bana çok zevk vermesi beni deli ediyordu. Ben artık boşalmak üzereydimki at annemin suratına boşalmaya başladı sanki hortum dan akar gibi boşalıyordu annemim suratı üstü her tarafı sperm içinde kalmıştı atta rahatlamış bir şekilde sikini içne çekmeye başladı bende durduğum için tekrar hızlanmaya başladım. Sonra annemin o güzel götüne boşaldım. Ben boşaldıktan sonra

   annem eve gitti.

Bende orada biraz daha oyalanıuyordum ki bizim eşşek anırmaya başladı bend altıma bir tabure alıp eşşeği sikmeye başladım eşşeği siktikten sonra annemin tanına gittim banyoda yıkanıyormuş ben bonyada sikişmesini severim annemle yoıkanıp sikiştikten sonra annemin anlatığına

   göre benden hamileymiş bende yarın gidip çocuğu aldıralım dedim oda tamam dedi.

Gitmek üzere hazırlanmaya başladık. Eğer diyaşadıklarım yazacağım maillerinizi

   bekliyorum bana da böyle yazana bende yazarım bekliyrum sokakci2003@mynet.com. Gönderen: sokakci

0 yorum:

 
x

DİKKAT!