Sitemizde seks hikayeleri yer almaktadır ve 18 yaş üzeri içindir. »

Anneme Arkadas

Merhaba hikayem gecen ay oldu.babam 3 aydır yurt dısındaydı evde annemle ikimiz kalıyoduk.annem 40 yasında sarısın 1.70 boyunda hafif balık etli güzel bir kadındır.bir gün ewe okuldan erken geldim anahtarla kapıyı acıp iceri girince arkadan seslerin geldigini duydum

hemen arkaya gidince annemi yatakta alt komsumuz necati amca ile sevisirken gördüm hemen ordan odaya kactım.pesimden annem geldi bi bornoza sarınıp lütfen beni bi dinle diodu.ardından necati amca kacarcasına evden cıktı.annemle konusmaya basladık

annem bende bir kadınım benimde özelim var tamam belki

   yaptıgım yanlıs ama baska sansım yoktu baban artık olmuyo 1 senedir yapmıyoruz ve benimde baska carem kalamdı.bende ona necatiden baskasını bulamadınmı die sordum yoktu ne yapayım bi o bana baktı güvendim ona dedi.bende benle nie konusmadın dedim

bu senle konusulcak seymi dedi bende olsun belki sana yardımcı olurdum madem bunu istiyon o saman dogru biri olsaydı dedim.peki ozaman konusalım dedi uzun

   uzun konustuk ve bu konuda anneme hak verdim.ona sana uygun .

   birini bulcam diye söz verdim ve hemen düsünmeye basladım kim

   olmalı bu diye.ve aklıma en yakın arkadasım geldi.

ev inlemelerden yıkılıyoduona bu konuda acıldım ama bastan olmaz dedi ama sonra hemen

   atladı meger dünden razıymıs.aksam vize geldi önce yemek yedik sonra ben dısarıya cıkayım dedim.cıktım yaklasık 1 saat sonra geldim.iceri girdigimde

   ev inlemelerden yıkılıyodu hemen sese gittigimde kankim annemin bacaklarını omzuna atmıs catır catır sikiyodu annemde inim inim inliyodu.

bu görüntü cok

   hosuma gitmisti.ben onları dakikalarca izledim kankim annemi defalarca sikti.sabah ikisininde yürüyecek hali kalmamıstı.annem bana bu iyiligim icin defalarca tesekkür etti.ama

   artık kankimden baskalarınıda istiyo deisiklik istiyo.bu konuda yardımcı olacak varsa mailini bekliyorum.maillerde kendinizi tanıtın resminizi yollayın varsa cıplak resminizide.

furkan84@superposta.comGönderen: yardımsewer

0 yorum:

 
x

DİKKAT!